Multimedia da Exo-Wolf
Bu pislik beni böyle sürüklüyorken iç sesimle mücadele ediyordum. Iç sesim "Eliiiif! Ha gayret ha gayret! Hadi sürüklemeyi bırak da kurtul şunun elinden. Nereye deseneee. Aloooo! Kime diyoom?" Evet artık bi son vermeliydim. Elinden kurtuldum ve "Birak beni gerizekalı nereye götürüyorsn böyle?" Bir an durdu ve suratıma baktı. Yutkunduktan sonra "Şeyyy,tamam ben sana zarar vermek istemedim. Ama rica etsem kantine gidip biraz konuşabilir miyiz?" Ohaa laan noluyoo buna? Maşallah yani böyle bir öküzün içinden mini minnacik gözleri parlayan masum bakışlı bi kedi çıkmıştı(o nasil oluyo lann?). Sessizce "Tamam" dedim. Bir kat aşağıya indik ve bir masaya oturduk. Bana "çay mı kahve mi?" dedi. Ne sanıyordu bu beni? Tabii ki de kahve diycektim ^^ "Kahve tercihim." dedim ve tatlı gülümsememi takındım. Biliyorum biliyorum öyle hemen sırıtmamaliyim ama çok da katı olmayalım canım. Iki tane sütlü nescafe getirdi. Söze şöyle başladı:"Umm..Şeyyy...Ben özür dilerim. Derste sana öyle dememeliydim. Ben sadece seni tanımak istiyorum." Noluyodu la buna. Eun Won'un tehlikeli dediği okulda popüler olan pislik görünüşlü çocuklardan biri olamazdı bu. Her neyse ya her işte bir hayır vardır :) Işte anlattım kendimi, hayatımı, yapmaktan hoşlandığım şeyleri, türkiyedeki yaşamımı vs. vs. Zil çalınca yanıma soluk soluğa kalmış, korkudan gözleri pörtlemis bir adet Eun Won geldi. "Elif! Iyi misin? Bir şeyin var mı? Ne yaptı bu sana?" Yavaş lan yavaş neredeyse iyyyaaa diye çığlık atıp çocuğa tekme tokat dalıcan. Eun'un öyle demesiyle beraber çocuk kahkaha atmaya başladı. "Ben sandığın kadar kötü biri değilim. Beni tanıyanlar bilir. Sen benimle ne kadar ilgilisin, beni ne kadar tanıyosun ki?" diyip tekrar kahkaha attı. Eun ise sinirle kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı. Yeter ha artık ben bu dünyaya sürüklenmeye mi geldim?!?! "Aaahh! Eun Won kolumu acıtıyorsun. Kolumu bırakır mısın? Kim Eun Won!" Adını bağırarak ve bastırarak söylemiştim. Ve ağlamaya başladı. "Özür dilerim. B-ben, ben çok korktum Elif, anliyo musun Elif. Ben seni cok seviyorum ve sana birşey olmasndan çok korkuyorum." Oyyy yerim ben seni yaa. Ilk defa böyle birşeyle karşılaşiyordum. Iyi de neden bu kadar korktu ki? Pisliğin dediği gibi o kadar da kötü birisine benzemiyordu. Haydi hayırlısı. Iç sesim "Bi susar mısın kız ağlıyo su an .s.s." diye isyanlar ediyordu. Hak verdim doğrusu. Akıllı iç sees ^^ Tamam, tamam. Böyle kara kara düşünmeyi bırakıp Eun'a sarıldım. "Tamam canım sen üzülme, korkma bak geçti her şey (sanki bunları yaşayan o). Tamaaam. E hadi ama ağlamayı kesmeyecek misin? Don't cry. Jebalyoo." diyip sevmli gözlerle baktım. Gözyaşlarını sildi ve bana sarıldı. "Teşekkür ederim Elif iyi ki varsın."
~~~~~Okuldan Sonra~~~~~
Ilk günden okul güzel geçmişti. Sandığımdan kolay oldu. Oradaki arkadaşlarla felan tanıştık, konuştuk fln fln(ne kadar çok fln kullandım lan^^) Aişşh! Ben nasıl unuturuuum! Begüm,Begüm, Begüm, Begüm, Begümmmmm. Hemen çeviriyorum numarayı. Çalıyo çalıyo çalıyo. Ve açtın sonunda asqisi yaa. "Aloo!Eliff. Sen misin knk?" "Begüüüm. Benim Elif. Seni çok özlediim." "Eliiiif! Napiyosunn? Nasıl gidiyoo? Havalar nasıl? Alıştın mı okuluna? Gerçi bugün ilk gündü ama. Knkkk Junghyun'u gördün mü hiç oralarda? Bana selam yolladı mı? (Hı-hı begüm junghyun bana begüme selam soyle dedi^^) Neler oldu? Anlatsanaaaa!" Oha lan bu hiç kaybetmemiş hızını. "Ama yuh be çıcığım. Bu ne hız? Maşallah hiç kaybetmemişsin çita hızını ahahahah :D" " O değilde ben seni çok özledim yaa(özlemedi^^)." Hadi anlat neler oldu." "Ben de seni çok özledim. Her şey çok güzel gidiyo. Seul'un büyük bi bölümünü gezdim. Cok guzel buralar. Suan saat 22:00 biliyo musun? Orada 16:00 olmalı. Ben yurtta kalıyorum. Odada 6 kız beraberiz. Her zaman yanmda olan Eun Won diye bi kız var. Işte bana buraları gezdiren, okulu tanımamda yardım eden kız o. Bizim sınıfta dörtlü bi grup var. Okulda onlar çok popüler. Eun bana onlara bulaşmamami soyledi. Tehlikelilermis. Bugün derste kendmi tanıtırken heyecandan kekeledim. Bana içlerinden birisi "heyecanlanmana gerek yok güzelim" dedi ve Eun da beni savundu. Ondan sonra teneffüste o çocuk yanıma gelip kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı. Ondan sonra........(siz biliyosunuz olayi:)) konustuk fln. Tanıştık. Bakalım neler olacak." Begümün sesi soluğu kesilmiş beni dinliyordu ki iki sn. snra hickiriklara boğulmuş bir ağlama sesi geldi. "Begüm, Begüm! Iyi misin? Begüm nolduu?" "Sadece.... Sadece yanında olmayı çok istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senden İbaret
FanfictionTıpkı bir çocuğun yaramazlık yaptıktan sonra annesine "Bir şey diyeceğim ama kızma olur mu?" diye ürkekçe seslenmesi gibi sesleniyorum sana "Çok sevicem ama gitme olur mu?" ❤❤❤