3.Bölüm

268 62 11
                                    

Valizimi hala şok içinde hazırlamaktayım. Uçağım yarım saat sonra kalkacak. Inanamıyorum. Ben. Koreye. Gidiyoruuuum. Tabii ki de koreye gidince yapacaklarimi listeledim. Babam orada kalacağım yurdu ayarlamış. Ahhh çok heyecanliyim. Babam :"Hadi kızım gidiyoruz. Uçağa yetişmemiz lazim." "Tamam baba geliyorum." Aişşh! Cidden! Gözyaşlarını hiç sevmem. Annem birazdan evi göle hatta göl değil denize çevirecek. "Tamam anneeeem. Ben gelicem tatillerde. Bak sık sık da ararım." Annemi doyasıya öptüm. O da saçlarımı kokladi, beni öpe öpe bitiremedi. Tamam anam yeter. Sonunda gidiyoruz. Babam valizi bagaja koydu ve havaalanındayiz. Havaalanına son anda yetiştik. Içeri geçtiğimizde hemen check-in'imi yaptik. Check-in yaptıktan sonra artık kapıdan geçmemiz için anons yapıldı. Babamla vedalaştık. " Kendine dikkat et kızım. Oraya gidince hattını hemen açtır. Bizi sık sık ara meraklıdırma bak. " Ama appa (baba) ya ne sulugöz çıktın sen de. Yerim ben seni oyyss. "Tamam babaciiim. Söz sizi sık sık arayıcağım." Artık vakit gelmişti. Uçağa bindim ve havalandık.

~~~~~~3 Saat Sonra~~~~~~~

Yanımdakine şöyle bi göz attım. Hem de şööööylee bi bakış ^^. Oooooohaaaaaaa gözlerim bana ihanet etmeyin. Bu çıcık çok taşşş. (Çıcık demişken aklıma Begüm'üm geldi.) Adı ne acaba ? Ben onu incelerken gözlerini bana dikti. Şu an kızardığima eminiim yanee. Bana "Adın ne?" dedi. Oha lan bu çocuk kalbimi mi okuyor? "E-e-elif senin ?" "Berk" Laaan bu çocuk türk mürk ama bu çocuk bayağı taş hatta kaya yok yok meteor. Iç sesim: "Aman tanrım didim." O bile şaştı yani ^^ Sonra "Ben tuvalete gidiyorum." dedi. Sanki beni de davet eder gibi."Tamam"dedim. Ondan sonrasında uykuya dalmışım.

Aşk Senden İbaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin