Makaan ruohikolla lihakset sätkähdellen lävitseni kulkevasta sähköstä. Rintakehäni käryää palaneena, ja sormeni ovat tunnottomat myrkyn takia.
Ja miten päädyin tähän tilanteeseen? Hyvä kysymys. Muutama Orionin elementti mestareista päätti hyökätä pikku saarellemme. Päätin sitten ottaa koko homman vastuulleni. Olisittepa nähneet Anan ilmeen kun kirjaimellisesti käskin häntä lähtemään, ja viemään muut mukanaan. Kutsuisin suunitelmaani järkeväksi, ellei se olisi täysin aivoton.
Kaikenlisäksi mokasin. Teleporttirakennus räjähti juuri tuusan nuuskaksi, mukaanlukien viimeiset muutama kymmen oppilasta.
"Mitäköhän oikein ajattelit Daniel" kuulin jostain yläpuoleltani matalan äänen. Puhahdan nousten istumaan, vain nähdäkseni tuon perslävin naaman. Erwin.
"Ajattelit uhrautua sankarillisesti ja päästää kaikki muut pakoon. Kerrassaan suloista. Paitsi että puolet oppilaistanne kuolivat päätöksesi takia"
Joo, kivaku muistutit.
Muolkaisen orionin tulen mastaria kuomieni alta. Löisin Erwiniä turpaan, elleivät energiani olisi niin lopussa että hädin tuskin pysyn istumassakaan.
"Täytyy kyllä myöntää että olet harvinaisen sitkeä linnuratalaiseksi. Tosin, se ei ole paljoa se. Tarinat harvinaisen vahvasta elementtisukupolvesta taitavat olla täyttä puppua. Turha reissu siis meille" Erwin jatkaa ivailua kävellen kehää ympärilläni. Muut orionin mestarit odottelivat jo suojakentän ulkopuolella omassa kuplassaan. Ainiin, melkein unohdin mainita noiden rikkoneen suojakentän kuin paperin. Ja että happi loppuu varmaan täältä aika pian, vaikka reikä suojakentässä onkin pieni."Et taida olla enää yhtä puheliaalla päällä kuin aikaisemmin, sepä harmi." Erwin sanoo astellen kohti omia ryhmäläisiään. "No, pikku saarenne kuihtuu kohta ja rusentuu avaruuteen, joten hyvää matkaa ei-minnekkään"
Sen sanottuaan mies sujahtaa ulos saarelta, ja sulautuu orionin kuplaan. Parin sekunnin päästä kupla onkin jo kiitänyt jonnekkin hyvin kauas.Ähkäisen turhautuneena. Hieman jo tasoittunut hengityseni alkaa jälleen kiihtymään, samalla kun tunnen avaruuden kylmyyden ihollani.
Voi vittu,
Suojakentässä oleva aukko pitää tukkia. Siihen tarvitaan Anaa, ja Anan tänne saamiseksi minun täytyisi mennä tarkistamaan toimivatko teleportit yhä.
Nousta, ja mennä... saaren toiselle... puolelle.
Nousta...
Edes hengittää...
Näenkö mitään?Mitä?
.
.
."Daniel voi jumalauta"
"Ana suojakenttä!"
"Charlos hoitaa teleportit"
"Danieeeel?"
"Nyt äijä vittu"
"Steve väistä nyt"
"Yksitoista tänne jäänyttä on kuollu"
"Voi tulla kahdestoisakin"
"Ei saatana tule"
"Steve nyt väistät siitä!"
"Ana hoitaa hänet"
"Voisko joku kirjata ylös ketkä kuolivat?"
"Jotain vitun päiväkirjaako siitä pitää pitää?!"
"Steve hiljaa"
"Daniel?"Olkaa nyt jumalauta hiljaa mä tahon nukkua.
Kekekekeke 👀👀
YOU ARE READING
Daniel
Fantasy"Katson lattialle kaatunutta isääni, jonka kehoa koristaa lukuisat palovammat. En kadu mitä tein. En ole enää tuon henkilön poika. Olen itsenäinen ja valmiina puolustautumaan vaikka universumia vastaan. En arvannut, että jonain päivänä kuitenkin jou...