20.bölüm

620 37 12
                                    


Hayatım tam kelime manası ile boka dönüşmüştü.
Günlerim bok gibi geçiyor,her gün yeteri Jeongguk ağzıma sıçmıyormuş gibi,Namjoon ile uğraşıyordum.

Ve şimdi ise ortaya Bon-hwa denen bir kız ortaya çıkmıştı.

Bakın millet sorun burada değil,sorun kızın Jeon'un eski flörtü olmasında ve bizim evde kalmasıydı,tamam bende kalıyordum ama artık o evi benimmiş gibi benimsemiştim çoktan!

O yüzden benim evimdi işte!

Busan'a gelme sebebini açıklamamakla beraber,ki bence kesinlikle Jeon ile barışmaya çalışmaktı,onda zaten olan evimin anahtarı ile kapıyı açmıştı.

Ben ona far görmüş tavşan gibi bakarken o açıklama gereği duymuştu.

Duymasaydı birde.

"Im,çok önceden kalma falan." diyerem geçiştirmişti ama bilerek anahtarı Kook'a vermediğini anlamıştım ve bu kızdan hoşlanmamıştım,tamam mı?

Bir kere sevimsizdi ve ve ve...
Ah kimi kandırıyordum ki,kız çok güzeldi.

İnce bir bele sahipti bir kere ve göğüsleri ne kadar ilgimi çekmesede güzeldi.

Yani demem o ki,bir erkeğim güzel olamayacağı kadardı işte.

***

"Neden beni yiyorsun ama!" diye bin beş milyonuncu kez çığlık atan Bon'a sinirle bakmıştım.

Oturmuş bilgisayar oyunları oynuyorlardı ki siz düşünün,ben bu evde bilgisayar oyunu olduğundan haberim bile yoktu ama Jeon eve adımını atar atmaz, "Kookie,ne olur oyun oynayalım." diye Jeon'a yapışarak oyun oynamaya ikna etmişti.

Gözlerimle Jeon'a lazer atmak istiyordum umarım o tarafa ulaşılıyordur.

Şuan Bon kafasını,Jeon'un bacağına koyarak oynamaya devam etmişti.

Yediğim kavunu yutamayıp,öksürük krizine girmiştim.

Bon endişeyle,tamamen sahte! bana odaklanmıştı. "Bir şey mi oldu,iyi misin?" gibi sorular dizmişti,yanında ki hayırsıza baktığımda dünyadan bir habermiş gibiydi.

ama ben bunu ödetirdim.

sessizce yerimden kalkıp odama ilerledim.

merdivenleri çıkarken Jeon'un kahkaha atan sesini işittiğimde bastığım merdivenlere daha sert basarak yukarı çıktım.

of! resmen delirecektim yahu!

Nereden çıkmıştı bu pembe kokoş ama aynı zamanda afet olan insanımsı varlık?

Çok berbat hissediyordum ve gerçekten şuan aşağıda ne yapıyorlar,ne konuşuyorlar hepsini ama hepsini merak ediyordum.

Umarım o cadı,Jeonuma temas etmiyordur yoksa yolardım o çakma sarışın tutamlarını vallahi.

Yani çirkefleştiğim zamanda efsane olurdum,bunu Bon üzerinde tecrübe etmeyk çok istiyordum.

Kapım tıklatıldığı an yatağımda tepinmeyi bıraktım.

Bum|Jinkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin