Boynumu öpüp gitmesinden sadece bir kaç dakika geçmişti ve ben ne yapacağımı düşünüyordum.
İhtiyacım vardı. Namjoon'dan uzak durmaya ihtiyacım vardı. Aklım karışıyor,kendimle çelişiyordum çünkü.
Ondan uzak durmalıydım çünkü kendimi biliyordum.
Hemen bağlanabilen bir yapıya sahiptim,insanlara hemen güvenir ve sonunda üzülmesi gereken ben olur,paşa paşa acımı çekerdim.
Ama sanki Namjoon daha başkaydı.
'Ben tehlikeliyim gelme' bakın bu bad boy'luk olarak demiyorum.
Eğer öyle olsaydı burada ki saf aşık ben olmazdım ben burada ki herhangi bir nesne olurdum çünkü her bad boy hikayeler mutlu biterdi.
Ve Namjoon ile kokum hakkında konuştuğumuz olayın aslı şöyleydi. Ben parfüm vesaire sıkmıyordum, o benim kokumdu ama bunu Namjoon'un bilmesine gerek falan yoktu.Bu aralar o kadar sıkılmıştım ki belki de bir işe girip çalışabilirdim? Hem bana geliride olurdu. Şöyle ki, hâlâ öğrenim dönemindeydim,tam olarak mezun olmamış ders veriyordum hâlâ alttan ve ailem bana destek oluyor ve para gönderiyordu.
Onların hakkını ödeyemezdim.
O sırada Taehyung bana öylesine konuşmak için mesaj attığını gördüm. Biraz laflamaktan zarar çıkmazdı zaten sıkılmıştım ve Edward izleyecek keyfim kalmamıştı.Taehyung
Hey ne haber?
Gerekli olan kısa 'ne haber?' faslını geçtiğimizde ona sormam gereken bir soruyu sormuştum.
SeokJin
Taehyung,sanırım sana sormam gereken bir şey var?
Anında cevap gelmişti, Taehyung'u tanıdığım kadarıyla o çok meraklı bir insandı.
Taehyung
Sorabilirsin hyung.
SeokJin
Bugün yani yarım saat falan önce Namjoon evime geldi,yanlış anlama evime gelmesini istemediğimden değil. Gelebilir tabi ki ama yüzü biraz(?) dağılmıştı yani dayak yemiş işte. Neden bana geldi ki? O kadar yakın arkadaşı varken ben yakını bile değilim.
Derdimi anlattığımda derin bir nefes aldım ve verdim. Nefesimi
Sonuçta benden başka daha yakın arkadaşları vardır.
Mesaj bildirimi geldi.Taehyung
Ah,cidden mi? Bana bahsetmedi,ımm belki kendini sana yakın hissetmiştir?
Evet o kadar yakın hissetti ki boynumu öptü ve beni ilk tanıştığımız dönemde kokum yüzünden tehdit etti. Çok samimiyiz öf be!
SeokJin
Ah, evet samimi hissetti ki boynumu öptü.
Bunu dememde bir sakınca olur muydu ki? Aman canım ben mi dedim daha yeni tanıştığın birinin gel öp boynunu,hıyar.
Taehyung 'şaşkın emoji' atmıştı ilk olarak. Ha ya bende böyle şaşırmıştım ilk!Taehyung
NE? BOYNUNU MU ÖPTÜ? NEDEN ENGEL OLMADIN Kİ?
Neden engel olmamıştım? Çünkü... aramızda ki çekimi bahane edebilirdim. Sanırım:d
SeokJin
Im Taehyung,siz bizim eve geldiğinizde ben sizin yanınıza geliyordum ve o ara Namjoon da arkamdan geliyormuş. Sizi münasebetsiz bir şekilde gördüğümde hemen arkamı dönüp gidiyordum ki arkamda da o hıyar vardı. Ve yakınlaşma gibi bir şey oldu. Bana bir şeyler dedi.