1.Bölüm: Gelecek

220 15 9
                                    

Kirlenmiş olan her şeyin tertemiz olup karşıma çıktığı gelecek...

Karanlık yolun aydınlığa açılan sokağı, gelecek...

Hüznün mutluluğa, korkunun heyecana, nefretin aşka dönüştüğü gelecek ...

Her şeyiyle şimdiden bir adım bile olsa önde olan bir gelecek var karşımda.

Hayallerimin gerçeğe yansımış hali gelecek!

Suskun çocukluğumun, eğlenceli gençliği, gelecek...

Hayattan iyi olarak beklediğim tek şey, gelecek ...

Tüm kötü adamların ellerinde kelepçelerin olduğu, hiçbir kadının tecavüze uğramadığı, hiçbir çocuğun şiddet görmeye mağdur kalmadığı bir gelecek istiyorum ben!

Ölmek istemeyen her annenin yaşadığı, anne lütfen ölme diye bağıran tüm çocukların annelerine sonsuza dek sarıldığı bir gelecek istiyorum.

Emineler'in, Özgecanlar'ın ve tüm kadınların hak ettiği yerde olduğu bir gelecek...

Tüm direnişlerin ödülü olacak bir gelecek...

Aslında her şeyin geçerli bir sebebinin olduğu gelecek...

Herkesin birlik içinde olduğu bir gelecek istiyorum.

El ele tutuşan aşıklar, güle oynaya hoplayan çocuklar, geçmişi unutup birbirlerine sarılan yaşlılar olsun istiyorum ben.

Önümdeki bulut kümesinin içinde, tüm sihri ve bilinmezliğiyle merak uyandıran bir gelecek...

Hayallerimin gizlendiği, üzüntülerimin son bulduğu, mucizelerin ve tesadüflerin kazandığı gelecek...

Sırrı, merakı, sevinci, aşkı, yaşamı, ölümü barındıran gelecek...

Aşkın sanata dönüştüğü gelecek...

Mae West'in sözünün gerçeğe dönüştüğü hali ;

Gelecek !

------

Bu bölümü tanıtım amacıyla yazdım diyebiliriz. Diğer bölümler daha uzun olacak. Yeni kelimeler, yeni sayfalarla yeni bir başlangıç yapıyoruz. Keyifli okumalar. Umarım beğenirsiniz.

Ege'ye Dökülen Irmak (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin