7.Bölüm: Eksik Belge

67 11 5
                                    

*Parmak izlerimiz dokunduğumuz hayatlardan silinmez.*

------

Baran acaba ne bulmuştu o kadar çok merak ediyordum ki! Ama Gamze ve Yasin'in ayak seslerinin yanı sıra gülüş seslerini bile duyabiliyordum artık. Eğer yine telefonu elimde görürlerse bu sefer ciddi anlamda küserlerdi. 

Irmak: "Nerede kaldınız yarım saattir bekliyorum."

Gamze: "Geldik geldik çatlama kızım."

Yasin: "Bugün neler yapacağız? Akşamüstü yola çıkmamız lazım biliyorsunuz."

Irmak: "Önce kahvaltımızı yaparız. Sonra teleferiğe bineriz. Başka aktivite bırakmadığınız için fotoğraf falan çekiniriz belki sonra da yola çıkarız."

Yasin: "Tamamdır. Çok geç kalmayalım da."

Gamze: "O zaman aşağı inip kahvaltı yapalım açıktım zaten"

 Irmak: "Bir şey sorabilir miyim?"

Gamze: "Evet"

Irmak: "Yemek yerken telefonuma bakabilir miyim?"

Yasin: "Bu iyiliği sana yapıyorum sakın unutma."

Gamze: "Kararsızım"

Irmak: "Ya kankacığım siz bakacaksınız ama ben ne yapacağım? Lütfen"

Gamze: "Tamam hadi bak"

Kahvaltı yapacağımız yere gelene kadar Gamze'yi öpücüklere boğdum. Dışarı izleyebileceğimiz bir masa seçtik ve önümüze gelenleri sohbet ederek yemeye başladık.  Bir kaç dakika sonra telefonu yavaş yavaş cebimden çıkardım. Baran ile olan mesaj kutusuna bastım ve yazmaya başladım.

Ben: Ne öğrendin??

(İki dakika sonra)

Baran: O gün senin dediğin hastanenin adı Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ydi?

Ben: Evet

Baran: Annem o gün hastaneye gitti. Kan tahlili yapmışlar belgeye baktığımda o hastanenin adını gördüm. Annem bir kaç saat sonra tahlilleri almak için bir daha gidecekti. Adlarının aynı olduğunu fark edince annemle bende gittim. Annem doktorun odasına girince bende sekretere senin adını ve soyadını söyledim. "Irmak Kızıldağ isminde bir hasta geçmişiniz var mı" dediğimde bana "Evet var yaklaşık 9 sene önce bir trafik kazası geçirmiş. Annesi ve babası da aynı hastanede kalmış " dedi. Bende "Peki babasının durumu hakkında neler öğrenebilirim?" dedim. Bana sadece annen ve senin hakkında bilgilerin olduğunu söyledi. Hatta baban bu hastanede hiç ameliyat bile olmamış.

Ben: Ama bana el salladı Baran giderken. Benim babamdı o ve üstünde ameliyat giysileri vardı. Benim yattığım odanın hemen yanındaydı ameliyathane. Herhangi bir belge olmak zorunda.

Baran: Biliyorum Irmak ama bunu kim yaptıysa gerçekten her şeyi planlamış. Baksana babanın ameliyat olduğuna dair elimizde bir kanıt bile yok. Resmen saklamışlar.

Ben: Peki sonra konuşalım. Yolda yazarım ben sana, bizimkiler şüphelenmesin.

Baran: Görüşürüz. 

Moralim o kadar bozulmuştu ki bizimkiler bunu fark etmekte gecikmediler.

Gamze: "Hayırdır ne bu yüz?"

Yasin: "Noldu?"

Irmak: "Yok bir şey valla. Baran mesaj yazmamış o yüzdendir"

Gamze: "Aman kızım ya bende bir şey oldu sandım."

Ege'ye Dökülen Irmak (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin