Geri Dönüyoruz...

38 7 0
                                    

   Merhaba. Uzun bir aradan sonra geri geldim. Sıralamamız oldukça iyiydi fakat benim Ege ve Irmak'ın hikayesine ara vermemden sonra maalesef düştü. 

   Yaklaşık dört aydır yazmak için vakit bulamadım. Yazmak ve hikayeye devam etmeyi çok istiyordum fakat dersleri bırakıp zaman bulamadım. Şimdi önümde 15 gün var ve bunu en iyi şekilde geçirmeyi planlıyorum. Aslında okuyucu sayımızın düşmesiyle hevesim düşmedi değil. Hatta hikayeye, daha doğrusu Ege ve Irmak'ın hayatına son vermeyi bile düşündüm. Fakat bu çiftin sonu böyle olmamalıydı.  İlk yayınladığım kitabı bir süre sonra yayından kaldırmıştım ama bunun sonu böyle olmamalıydı. 

   Ege'ye Dökülen Irmak benim kurgulayarak yazdığım ve okuyucu sayısının kısa bir sürede beklentimden daha fazla arttığı ilk hikaye. Bu hikayeye başladığım andan itibaren final bölümünü yazmayı çok istedim. Bu hikayeyi başından sonuna kadar okuyanların "son bölümü gerçekten anlamlı ve güzel bir hikayeydi" demelerini çok istedim.

   Ve evet, şimdi geri dönüyoruz! 

   Şu 15 günlük zaman diliminde bu hikayenin neden final bölümü olmasın ki? 

   Sıralamamız belki bu kadar kısa sürede beklediğim kadar büyük bir artışı tekrar göstermeyecek. Fakat ben hissediyorum ki hikayenin sonunu merakla bekleyen birileri var. Şu an bu yazdığım bölümü kimlerin okuyacağını bilmiyorum ve eğer bu bölümü birileri gerçekten sevinç ve heyecan içinde okuyorsa onlardan tek bir şey isteyeceğim. 

   Arkadaşlarınızla paylaşmanız ve okuyucu sayımızı arttırmanız benim için gerçekten önemli fakat daha önem verdiğim farklı bir şey var: Hikayenin sonunu merak edenler ve finale kadar gidelim diyenler varsa yorumlarda belirtebilir misiniz? Çünkü benim için yorumlarınız sıralamamızın tekrar yükselmesinden daha önemli.

   Bu bölümü normalde yazmayı düşünmüyordum. Yazmamın sebebi de biraz daha sizinle muhabbet edebilmek. Sadece hikayeyi yazıp ortadan kaybolmak istemedim. Beni merak edenler varsa kafalarında benimle ilgili bir şeyler canlansın istedim. Bu bölümü yazmamdaki amaç okuyucu ile aramızda samimi bir ortam oluşturmaktı yani. Başarabildiysem ne mutlu bana:)

   Diğer bölümde Ege ve Irmak'ın hikayesi kaldığı yerden daha mutlu, daha güçlü ve daha huzurlu devam ediyor olacak. Keyifli okumalar... 

Ege'ye Dökülen Irmak (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin