*Ve zaman usulca fısıldadı: Asla durmayacağım!*------
Yukarıda, bölümde yer verdiğim şarkıyı bulabilirsiniz. Bu arada #hayat sıralamasında yerimizi almışız. Hepinize çok teşekkürler. Keyifli okumalar:)
------
Annem: Çocuklar bu konu üzerinde durduğunuz iyi oldu çünkü bende kanıt niteliğinde bir belge buldum.
Ben: Ne buldun anne?
Yasin: Ne?
Annem: Bugün işten erken ayrıldım ve hastaneye tekrardan gittim. Belki bir şey bulurum umuduyla boş gördüğüm bir sekreterin yanına ilerledim ve babanın ameliyatı hakkında bilgiler edinmeye çalıştım. Ameliyata hangi doktorların katıldığını sordum ve Mehmet Bey'in adını verdi. Onun haricinde dediğimiz gibi tıp öğrencileri de katılmış ameliyata onların adını da aldım. Yani şu an Ege'nin ayrıca bir belge aramasına gerek yok. Bizzat o belgeyi ben kendim buldum. Belki bana bu belgeyi veren sekretere haber verirsek şahitlik de yapabilir. Zaten şu an Ege bizim için büyük bir koz. Sonuçta kendi babası ve bunu hakime sunduğumuzda Ege'nin verdiği cevaplar bize yarar sağlayacak. Kim babasını bilerek kuyuya atar ki?
Gamze: Öğrencilerin adı bizim için bir önem teşkil eder mi?
Ege: Onlar hakkında pek bir şey bulabileceğimizi sanmıyorum ama
Yasin: Zaten bunları hakime sunarsak çoğu şeyi çürütmüş oluruz. En büyük kozumuz ses kaydı zaten
Ben: Yani Ege bizim için çok önemli?
Annem: Bu durumda Ege'nin bizim tarafımızda olması önemli
Ben: Neyse anne biz artık odaya geçelim
Annem: Tamam kızım ben sizi birazdan yemek için çağırırım
----
Bizimkilerle odaya girdiğimiz an gözyaşlarıma hakim olamadım. Annemin konuşmasından sonra birden mahkeme gününü hayal ettim. Bu tür yerleri hep filmlerde görürdüm. Koskocaman bir salon, zeminden daha yüksekte bir hakim ve senin söylediklerini teker teker yazıya geçiren biri.. O an sanki oradaymışım gibi donakaldım. Hem annem Ege'nin çok önemli olduğunu söylemişti. Ya bizim yüzümüzden Ege'ye zarar gelirse? Ya ona bir şey olursa? Bu konuşmadan sonra aklıma direk bunlar gelmişti ve odaya girdiğimiz andan itibaren ağlamaya başlamıştım. Bana huzur veren tek şey Ege'ydi ve ben onu kaybedemezdim. Benim sadece ona ihtiyacım vardı; kalbime...
Ege: Irmak ağlamana gerek yok çünkü ben yanındayım.
Ben: Bir gün ya yanımda olmazsan?
Ege: Öyle bir zaman dilimine girersek eğer, o gün gün olmaktan çıkar. Zaman durur benim için Irmak. Zaman görecelidir derler ya hani, işte ben o an kavrarım bunu. Herkes için zaman ilerlerken, saniyeler dakikaları kovalarken benim için zaman o an durur. Çünkü zaman "biz" için ilerliyor. Sen ve ben "biz" olabilelim diye ilerliyor. Zaman ilerliyor çünkü seninle güzel anılar biriktirebilmemiz için bize fırsat sunuyor. O yüzden bir gün yanında olmazsam bil ki zaman durmuştur. Ve ölüm hariç ben o zamanı asla durdurmayacağım.
Ben: Zaman hiç durmasın Ege. Hemde hiç...
Ege: Sana söz veriyorum o zamanı asla durdurmayacağım
Yasin: Arkadaşlar bölüyorum ama biz böyle kaldık
Gamze: Ya Yasin sussana belki daha güzel şeyler olacaktı
Irmak: Sizin de moralinizi bozdum özür dilerim.
Ege: Şimdi iyisin değil mi?
Irmak: Evet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege'ye Dökülen Irmak (YARI TEXTİNG)
Teen FictionNe güzel bir isim Ege... Ve ne kadar çok yakışmış bir isim bir insana. Acaba bende bir gün ismimin en güzel anlamını taşıyıp Ege'ye dökülebilir miyim? Acaba bende bir gün Ege'ye dökülüp Irmak olmaktan çıkabilir miyim? Koskocaman Ege'yi kendi ırmağım...