Глава 13

612 26 0
                                    

Кабинет му има гледка, която може да остави всеки без думи. Целият Сиатъл с високите си и ниски сгради се вижда от този голям прозорец-стена. Това е града, който ме приюти след занимаването ми. Явно, шефът ми е завладян толкова много от гледката, че дори не си прави труда да се обърне към мен, когато вратата зад гърба ми се затръшва. Неволно подскачам при този звук. В цялата стая е пълно с напрежение. Толкова дебело, че мога да го разрежа с нож. Не знам колко време съм гледала широкия гръб на Лука, но когато чувам сухият му дрезгав глас, отнова се стряскам малко.

- Оставете подноса на бюрото ми.

Бързо и леко непохватно, си пропявам път към бюрото и оставям подноса. Седя с гордо изправен гръб, колкото и да ме боли, и чакам да ме освободи. Той не го прави, но се обръща вече към мен. Погледът му издава, че е силно раздразнен. Ноздрите на носа му са разширени и ако можеше щеше да издиша огън през тях. За първи път от както го срещнах, изпитвам малка доза страх и се сковавам на място. Преди не ме бе страх, защото знаех защо е ядосан, а сега си нямам никаква представа. Толкова ли се ядосват хората, когато някой закъснее да им занесе кафето?

- Нарочно ли го правиш? - глас, студен колкото лед.

Този въпрос ме шокирва и не го крия.

- Кое? - питам силно объркана.

Лека усмивка се появява на лицето му и заобикаля масата, за да застане пред мен, без да има нещо между нас. Никак не съм щастлива от този факт.

- Защо всеки път, когато те виждам, изглеждаш все по-зле от предишния път?

Не схващам картинката. За какво ми приказва тоя?

- Не разбирам.

Отново на лицето му се появява гримаса. Нещо смесено между гняв и смях.

- Поглеждала ли си се в огледалото скоро?

Не, задник, защото трябваше да ти нося скапаното кафе. Тези въпроси ме изнервят. Не съм на разпит.

- На къде бийте с тези въпроси?

- На това, че очите ти са зле. От така прекрасните ти устни тече кръв, както и от веждата ти, съкровище. Ако не ми кажеш какво се е случило, последствията няма да ти харесат. Та, ще ми кажеш ли какво става или сам ще разбера?

Dirty GameWhere stories live. Discover now