Както винаги вътре мирише на алкохол и цигари. Какво да очаквам от нощен бар. Добре, че поне съм сервитьорка. Можех да бъда "танцьорка". Много им се дразня. Та, те са мръсни стрийптизьорки. Не им се подигравам за работата, която вършат. Няма срамна работа. Дразня им се за две неща. В съблекалните, които отдавна спрях да ползвам, само приказваха колко е трудна тяхната работа. Не знам дали го осъзнават, ама те само танцуват на пилоните. Даже на мъжете им е забранено да ги пипап. Единствената им работа е да кършат по бельо. Второто е, ме те взимат десет пъти повече бакшиш от мене. А те, както казах, само се отъркват по пилона и нищо друго. Моя милост обикаля като трамвай по масите, често ме слагат и на бара, и въпреки това печеля по-малко. Не е яко. Никак не е яко.
Влизам в съблекалните, за да си оставя нещата и да видя колежките. Не влизам навътре, където вече наистина се преобличат. Онази зона е страшна. Наистина страшна. Аз и затова спрях да я ползвам. В стаята, в която се намирам, са трите ми приятелки.
- Ее, момичета, коя от вас желае да ме закра до вкъщи след работа?
- Аз ще имам възможност, но днеска ще остана до по-късно. Нали нямаш проблем?
- Не, никакъв. Благодаря ти. А, защо ще оставаш до късно?
- Без причина.
Оо, да, убедена съм, че на нея просто толкова и харесва това място, че не може да се отдели от него. То просто е толково чаровно с повърнатото в тоалетната и потните чичковци. Да бе.
- Не говори глупости. - Талия обръща глвата си към мен. - Вчера е забелязала някакъв красавец и сега го следи. Според мен, няма да се озове отново в този клуб. Трябваше да го видиш. Беше твърде издокаран и просто не се вписваше. Най-вероятно никога повече няма да се появи.
- Поне името на тайствения непознат, известно ли е?
- Не, Фрея. Иначе нямаше да бъде непознат. - отговори Мария.
- Аз съм на мнение, че това е онзи красив милиадер, който го даваха по телевизията миналата неделя. - изказа се Каси.
- Да, Каси. Милиадерите много обичат да ходят във вмирисаните клубове в мрачните квартали. Сигурно това им е някаква страст.
- Фрея, не е нужно да си саркастична. Знам какво видях. Плюс това, мене не ме интересува онова в портфейла му, а онова в гащите му.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dirty Game
RomansaКогато дръзката Фрея Макълоу започва работа при неустомоя Лука Джонсън, тя не предполага колко много ще се промени, работейки при най-мразения, но и най-обичания мъж. Той ѝ предлага нещо опасно и недосегаемо, но същевременно така желано. Предлага ѝ...