Още от малка говоря бързо и не мисля много за последвията. В шести клас нарекох учителката си крава и ме отсраниха за две седмица. В девети клас пък нарекох едно от популярните момиче в гимназията кучка и разбира се, последвията не бяха никак добри за мен. В моя защита, аз израснала сред мъже, научена съм едва ли не да казвам това, което мисля. Да нямам филтър на устата. Преди хората ми бяха свикнали и не ме приемаха на сериозно като им се изрепчех на среща. Тук, обаче, всички се хващат за думите ми. Някак си не знаят, че аз всъщност не го мисля наистина, а просто съм си чесала езика. Е, иска ми да не си бях чесала езика и да си върна думите назад. Въобще да върна времето назад и да си сложа катинар на устата.
Сега имаме проблем. Чувствам се като в рая.На изток от рая. На седмото небе. Между Земята и Венера. Стъпила на Луната. Чувствам се божествено. Не мисля, че някога съм се чувствала така. Вчера като го целунах, аз водех. Аз дърпах каишите. Но сега... Майко мила. Иска ми се да нямам дробове. Той ще ми осигурява въздуха. Само да не спира.
Ето го и проблема. Целувам се, не боря се с устни, с Лука. Онази свиня с ангелски очи и дяволски характер. Нещата излизат извън контрол. Защо в стаята ми има толкова стъклени предмети? Изведнъж се появиха две картини, огледало и няколко вази. Все ненужни предмети.
След въпроса ми, Лука ме бе притиснал към себе си, едната му ръка ме хвана за тила, другата се стегна около талията ми и преди да си поема въздух, двамата бяха преплетени. Завладяме яростно, мощно, като подивял. Проклет да е, защото той също ме зарази със страста си. Ах, каква страст. Пагубна. Езикът му бушуваше в устата ми като буря, молейки ме да му се предам. И се предадах, но съм най-щастливия губещ.
Исках повече от него, исках го целия. Затова се отласнах от земята и обвих краката си около кръста му. Изстенах, когато усетих твърдата издутина да се докосва до моето вече подгизнало местенце. Толкова хубаво, толкова мръсно. Да не би да е грях? Такова блаженство ли изпитват грешниците? Късметлии.
След това започна истиската въхрушка. Първо тялото му залитна назад и се удари с все сила с вратата ми. Заради масивното му тяло цялата стена се разтресе. Първата картина падна. После краката ми започнаха да умаляват и той се опита да ме сложи да седна върху скрина. За да ми направо място, той избута всичко. Три снимки и две малки вази. Потрушени в името на полъха. Спря да ми пука, когато устата му се озова на свивката на врата ми. Първо засмука силно, после започна да го целува като полудял, а върха бе щом и засмука и леко захапа. Тогава утробата ми се присви почти от болка. Не вярвам, че ще го кажа, но го искам. Искам да ме вземе, цялата. Да усетя всеки сантиметър, които може да ми предложи.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Game
RomantizmКогато дръзката Фрея Макълоу започва работа при неустомоя Лука Джонсън, тя не предполага колко много ще се промени, работейки при най-мразения, но и най-обичания мъж. Той ѝ предлага нещо опасно и недосегаемо, но същевременно така желано. Предлага ѝ...