Kâhya ile kısa yürüyüşün ardından asansörün önüne geldiler, kâhya asansörün kapısını açarak içeriye girdi. Cüneyt ürkek adımlarla Kahya'nın ardından asansöre bindi. Asansörün girişe göre sol tarafında dikdörtgen şeklinde butonlar bulunuyor, her butonun üzerinde katın ismi yazıyordu. Kahya yukarıdan aşığa doğru elini gezdirirken Cüneyt içinden kahyanın elinin hizasında bulunan katların ismini okuyordu. Spor bölümü, silah eğitim bölümü, dövüş sporları, bölümü, sinema ve edebiyat bölümü derken nihayet bilgilendirme bölümü butonuna basmıştı. Asansör bir kaç saniye içinde durdu ve kapısı açıldı. Kahya, Cüneyt'i içeriye buyur ederek ona yol gösterdi. Asansör bir odaya açılmıştı, boş olan odanın ortasında metal masa ve oldukça rahat görünen bir koltuk vardı. Kahya, Cüneyt'i koltuğa oturttuktan sonra gözden kayboldu. Cüneyt karşısında duran odanın duvarını boydan boya kaplayan ekranı fark edince, başını vay be diyerek salladı. Dakikalar sonra kahya elinde bir tepsi ile geldi, tepside bulunan Türk kahvesini masanın üzerine koyduktan sonra ifadesiz suratıyla Cüneyt'e döndü.
"Rahatınıza bakın Beyefendi, ben bilgilendirme boyunca sizi asansörde bekleyeceğim."
Cüneyt kahvesinden bir yudum aldıktan sonra kendi kendine "Peki ben ne yapacağım" dedi. Kahveden ikinci yudumu alarak fincanı masaya bıraktığında ekranda Dora belirdi. Tıpkı Kahya gibi kadının suratı da ifadesizdi.
"Bilgilendirme bölümüne hoş geldiniz, muhtemelen on iki çocuktan birisiniz ve kafanızda yüzlerce soru var. Evet, şuan benim rüya dünyamda bulunuyorsunuz, burayı inşa etmek pek kolay olmadı fakat birileri bunu yapmalıydı ve size gerçekleri anlatıp gereken bilgileri vermeliydi. Zihniniz Nörogram sayesinde benim zihnime bağlı bir şekilde rüya görüyorsunuz. Bu rüya yaklaşık altı saat kadar sürecek fakat siz bu altı saatte bir ay yaşayacaksınız umarım bu bir ay kendinizi eğitmeniz için yeterli olacaktır. Çoğunuz hatırlamıyorsunuz fakat bizler rastgele seçilmedik, hepimizin farklı yetenekleri var. Bu yetenekler sayesinde şuan hayattayız, tabi buna hayat deniliyorsa. Konumuza dönecek olursak, yetimhane yangınından yaklaşık altı ay önce bazı bilim insanları yetimhaneye gelerek çeşitli testler yapmaya başladılar. Nörogram her insan beynine uyum sağlamıyor bazı insanların beyninde kalıcı hasarlar bırakıyor, hatta ölüme neden oluyordu. Altı ay içinde defalarca testlere girdik onlarca çocuk bu testler sırasında öldü yada zihinsel engelli oldu. Nörogram sadece bizlerde yani on iki çocukta başarılı bir şekilde çalışmıştı. Yetimhaneye yangın süsü vererek hem ölen çocukların ölüm sebebini ört bas ettiler hem de bizi kaçırdılar. Peki neden dediğinizi duyar gibiyim, tabi ki toplumu şekillendirip bizleri bir silah gibi kullanmak için. Size mutlak itaat sahibi on iki insanla yapabileceğinizin sınırı yoktur. On iki tane ölüm makinası, hepsi mükemmel silah kullanıyor, bilgisayar dâhisi, sanatçı, bilim insanı yada aklınıza gelebilecek herhangi bir konuda uzman olmuş insan gurubu, Hepsinden önemlisi ise bu kadar muazzam donanımlı insanlar siz ne derseniz sadece onu yapıyor, öl dediğinde ölüp, öldür dediğinde öldürüyor. Bir virüsü tüm dünyaya yay dediğinde yayıyor. Bunlardan herhangi birinin sonucunu düşünmek dahi istemezsiniz. Yıllarca bizlere çeşitli rüyalar göstererek bizlerin geçmişini silerek yeni hayatlar ve kimlikler verdiler. Bu ilk aşamayı tamamladıktan sonra artık ikinci aşamaya gelmişlerdi. İkinci aşama eğitim aşaması, ikinci aşamaya başlayacakları gün babamız artık bunu daha fazla yapamayacağını düşünerek bizleri Laboratuvardan kaçırmayı başardı. Hepimize Yeni kimlikler vererek bizleri yeni bir hayata, yeni bir şansa sahip kıldı. Eğer o olmasaydı çoktan üçüncü aşamaya geçmiştik yani itaat aşamasına, bu olmadığı için Babamıza minnettarım. Peki neden buradasınız, ikinci aşamaya hazırsınız, değilseniz de hazır olmak zorundasınız. Ülkemizde bulunan ve dünyanın en büyük şirketlerinden bir tanesi şuan babamızı kaçırdı ve bizlerin peşine düştü. Onlar bizi bulmadan önce hazır olmak zorundayız. Şimdilik benim söyleyeceklerim bunlar, asansörde sizi kahya karşılayacak. Kahya sizin artık öğretmeniniz her konuda bilgi sahibi, eğer onu dinler dediklerini yaparsanız eğitim aşamasını tamamlamış olarak uyanacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magnum Opus +18
Science FictionYetimhanede her türlü işkenceye reva görülen 100 çocuk! Aylar süren deneylerin ardından aralarından seçilmiş 12 çocuğun hayat öyküsü... Acı... Yalan bir hayat... İntikam.... Macera... Kitabın türü - Bilim kurgu & Macera Bu kitap +18 yaş üzeri sakınc...