Rozdział: 4

2.2K 61 26
                                    

Weszłaś do domu. Popatrzyłaś na godzinę. Była 14.25 szybko pobiegłaś do pokoju i przebrałaś się w coś wygodniejszego.
Twój strój:

Twój strój:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Fryzurę zostawiłaś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Fryzurę zostawiłaś. Zmyłaś makijaż żeby pod czas tańca ci czasem nie spłyną. Zadzwoniłaś po taxi i poszłaś zrobić sobie szybką kanapkę. Do sportowej torby dałaś: butelkę wody, ciuchy na przebranie, ręcznik i telefon.
Jak już wszystko spakowałaś taxi czekała już przed domem szybko wyszłaś z domu i zamknęłaś go na klucz. Jechaliście z dobre pół godziny do wytwórni. Jak już byliście na miejscu zapłaciłaś kierowcy i szybko poszłaś do recepcji.
Zapytałaś gdzie masz teraz z nimi zajęcia

- W sali numer 300 na trzecim piętrze - oznajmiła z uśmiechem recepcjonistka
- Dziękuje do widzenia - odwzajemniłaś uśmiech i poszłaś.
Jak już znalazłaś sale po patrzyłaś na zegar byłaś dwie minuty przed czasem. Zapukałaś jak usłyszałaś krzyk że możesz wejść to bez wachania weszłaś do środka. Chłopaki już na ciebie czekali.

- Hej [T.I] - powiedział Jimin
- Hejka chłopaki - znałaś ich więc też znałaś ich imiona.- szykujcie się dziś na wycisk ode mnie- powiedziałaś z bananem na twarzy.
Jak chłopaki to usłyszeli odrazu głęboko westchnęli i zaczęli się rozciągać. Ty już zrobiłaś sobie rozgrzewkę na w-f w szkole więc nie musiałaś.
Po długich męczarniach mieliście nowy układ który wyglądał tak:

Po zatańczeniu już całego układu chłopaki byli pod wielkim wrażeniem że wymyśliłaś tak genialny układ.
Byłaś zadowolona z siebie i z chłopaków że tak szybko podłapali układ bo w jakieś 5H co jak mówili nie jest długo u nich.
Po jakimś czasie kiedy już chyba z szósty raz to tańczyli usłyszałaś głos Jhopa
- Ej [T.I] może wymyślimy swój układ? Co ty na to? - powiedział z bananem na twarzy.
Zdziwiłaś się że on chce z tobą wymyślić jakiś układ.
- Eeeee no okej w sumie czemu nie - odwzajemniłaś uśmiech.
Jhope jak to usłyszał podbiegł do ciebie i zaczął kręcić tobą wokół własnej osi. Kiedy już przestał spojrzałaś na resztę chłopaków leżeli cali spoceni na podłodze. Najbardziej twoją uwagę przykuł Suga bo wyglądał naprawdę seksownie. Kiedy poczuł że się na niego patrzysz
wstał i się uśmiechną. Zaczęłaś wymyślać z Jhopem układ i wyszło coś takiego

(Aut. Jak chcecie możecie obejrzeć całe ale nie musicie😊❤️)
Byliście naprawdę pod wrażeniem waszego układu jak zatańczyliście go w całości chłopaki mieli cały czas otwartą buzie i wytrzeszczone oczy na ten widok jak jesteś dobra w tym co robisz.

{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}{.}

Mam nadzieje że wam się podoba. Mi się bardzo przyjemnie pisze te rozdziały a ja mam nadzieje że wam się przyjemnie czyta.

~𝚉𝚊 𝚠𝚜𝚣𝚎𝚕𝚔𝚒𝚎 𝚋𝚕𝚎𝚍𝚢 𝚙𝚛𝚣𝚎𝚙𝚛𝚊𝚜𝚣𝚊𝚖~

⭐️= motywacja do pisania

𝘿𝙤 𝙯𝙤𝙗𝙖𝙘𝙯𝙚𝙣𝙞𝙖 𝙟𝙪𝙩𝙧𝙤❤️❤️❤️

~An Innocent Meeting~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz