Jak spojrzałaś na zegar była 22.00. Powiedziałaś chłopakom że musisz już iść zabrałaś swoje rzeczy i poszłaś się przebrać. Jak już to zrobiłaś zadzwoniłaś po taxi i po jakiś 5 minutach już czekała przed wytwórnią. Jak już byłaś na miejscu zapłaciłaś kierowcy i weszłaś do domu spocone ubrania dałaś do prania. Wzięłaś piżamę i poszłaś się umyć po umyciu wyczyściłaś zęby i poszłaś spać dałaś budzik na 6.30.
Śpisz sobie śpisz i nagle BUDZIK nie chciałaś wstawać ale musiałaś. Wstałaś i spakowałaś potrzebne rzeczy do szkoły. Wzięłaś ubrania i poszłaś do łazienki.
Twój strój, fryzura, makijaż:Poszłaś do kuchni zrobić sobie śniadanie. Po zjedzeniu śniadania poszłaś po plecak. Zamknęłaś dom na klucz i poszłaś.
W szkole jak zwykle się na ciebie patrzyli. Nie przeszkadzało ci to. Pierwsze dwie lekcje minęły ci spokojnie pod czas trzeciej lekcji ktoś wbił do klasy jak by nigdy nic wszyscy się odwrócili. Łącznie z tobą. Nie mogłaś uwierzyć cała grupa BTS wparowała do twojej klasy. Jedyne co słyszałaś do pisk dziewczyn. W końcu nauczycielka spytała
- Przepraszam ale co was tu sprowadza? - spytała
- Przyszliśmy po naszą instruktorkę tańca. Moglibyśmy ją wziąść? - spytał RM
- Emmm dobrze a która to? - spytała nauczycielka
- [T.I] chodź - powiedział Jungkook
Wstałaś i poszłaś widziałaś że wszyscy się na ciebie patrzą z zdziwieniem w oczach.
- O co wam kurwa chodzi?! Wiecie o tym dobrze że mam lekcje! - powiedziałaś na maksa wkurzona bo nie będziesz mieć teraz życia wszyscy będą cię wypytywać jacy są BTS itp.
- Nasz menagieer chce z tobą rozmawiać w sprawie układu! - powiedział do końca możliwości wkurwiony Yoongi.
- Dobra uspokój się bo jeszcze coś rozjebiesz - powiedziałaś.....................................................................
Mam nadzieje że wam się podoba 😊😊😊
~Za wszelkie błędy przepraszam~⭐️= motywacja
𝓓𝓸 𝓩𝓸𝓫𝓪𝓬𝔃𝓮𝓷𝓲𝓪 ❤️❤️❤️
CZYTASZ
~An Innocent Meeting~
FanfictionNie będę spoilerować 😘😘😘 Rozpoczęcie: 23.08.2019r. Zakończenie: 22.06.2020r. |UWAGA| Przed przeczytaniem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego poniżej bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceuta, gdyż każdy rozdział nie właściwie przeczytan...