Nagle do pomieszczenia wparowała jakaś dziewczyna okazało się że to...
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Okazało się że to chyba siostra któregoś z nich o czym zaraz się przekonałaś.-Hobiiiii jak ja za tobą tęskniłam!- wykrzyczała dziewczyna.
-Dawon ja za tobą też ty moja siostrzyczko!- powiedział również podniesionym głosem.Czyli jednak się nie myliłaś to była siostra Hobiasza nie wiedziałaś skąd ale ją kojarzyłaś i już wiesz.
Jung Dawon:
Dziewczyna przeleciała wzrokiem po wszystkich i przystała na tobie.
-Ty pewnie jesteś tą [T.I]ią o której tyle słyszałam od Hobiego miło mi cię poznać.- powiedziała przytulając cię na powitanie.
-Mi ciebie też miło poznać.-oznajmiłaś z uśmiechemJeszcze przez długi czas gadałaś z chłopakami oraz Aiko i Dawon.
Po 3 godzinach przyszedł jakiś typek i powiedział że macie się zbierać bo będziecie lecieć do innego kraju na kolejny koncert. Na te słowa wszyscy zaczęli zbierać swoje rzeczy a Dawon już musiała iść więc się z wszystkimi pożegnała i wyszła.
Byliście już na lotnisku. Kiedy wchodziliście do środka lotniska zauważyłaś że wszędzie są ochroniarze a zaraz za nimi pełno Army. Przeszliście z chłopakami i innymi osobami bez większych problemów poszliście na odprawę która minęła całkiem szybko.
Siedzieliście już w samolocie skoro było was wszystkich 24 musiałaś siedzieć z kimś nie wiedziałaś z kim aż do czasu kiedy dosiadła się do ciebie pewna osoba. A tą osobą był Tae. Przez połowę lotu gadaliście o jakiś pierdołach np jak by to było gdyby wszystko by było w pluszakach.
W końcu uświadomiłaś sobie że nawet nie wiesz gdzie lecicie więc postanowiłaś się go zapytać.
-Ej Tae a gdzie my wgl lecimy bo nawet nie wiem hah.
-A wiesz sam nie wiem- Odpowiedział a po chwili zaczął się drzeć- ej chłopaki gdzie my wgl lecimy?
-Do USA- powiedział nam RM siedzący w rzędzie obok.
-O dzięki- powiedział Tae
-V i [T.I] natychmiast macie iść spać bo musicie mieć dużo siły!-wykrzyczał Jin z drugiego końca samolotu.
-Okej MAMO!- odkrzyknęłaśJuż po nie całych 5 minutach zasnęłaś.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Dziś taki dosyć kurtki i luźny rozdział ale nie wiedziałam co za bardzo tu napisać XD. Mam nadzieje że rozdział wam się podobał.⭐️i💬= motywacja
Przepraszam za wszelkie błędy
ortograficzneMiłego dnia/wieczoru/nocy w zależności kiedy to czytacie
Buziaki i do zobaczenia😘😘😘
CZYTASZ
~An Innocent Meeting~
FanfictionNie będę spoilerować 😘😘😘 Rozpoczęcie: 23.08.2019r. Zakończenie: 22.06.2020r. |UWAGA| Przed przeczytaniem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego poniżej bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceuta, gdyż każdy rozdział nie właściwie przeczytan...