Obudziłaś się bo czułaś że ktoś cię szturcha. Tą osobą był Tae.
-Co jest?- spytałaś zaspana.
-Jesteśmy już wstawaj.Na te słowa szybko wstałaś. Po odebraniu bagaży kierowaliście się w stronę waszego transportu były to aż 4 wany.
Ty byłaś z Jungkookiem Sugą Jiminem Hoseokiem I V. Siadłaś koło okna a obok ciebie no wiadomo Suga ehhhh już nie będziesz mieć spokoju. No trudno przeżyjesz. Zauważyłaś że obok niego siada Jimin. Przez chwile się zastanawiałaś czemu akurat tu ale po chwili uświadomiłaś sobie że przecież Suga ma kare. Haha.
-Ej Sugaaa.
-Hmm?
-Pocałuj Jimina.
-Ehhhhh. Kiedyś mi się za to odpłacisz.- i właśnie w tym momencie zaczęli się całować. Piękny widok.
Założyłaś słuchawki i zaczęłaś słuchać muzyki. Nie trwało to długo bo chwile później byliście już pod hotelem.Wiedziałaś że będziesz mieć z kimś z chłopaków pokój ale nie wiedziałaś z kim i się tego obawiałaś. Menagieer dał ci klucze do pokoju i powiedział że zaraz ktoś do ciebie dołączy. Byłaś już w pokoju stwierdziłaś że pójdziesz się odświeżyć w końcu po tak długim locie by się przydało.
Weszłaś do łazienki z odpowiednimi rzeczami i weszłaś pod prysznic. Ciepłe krople wody spadały na twoje nagie ciało. Zdecydowanie tego potrzebowałaś.
Kiedy już wyszłaś to ubrałaś się w to:
Mieliście dziś cały dzień wolny jaki i jutrzejszy dlatego mogłaś sobie na to pozwolić.
Taki był twój makijaż i fryzura:
Jak już byłaś gotowa to wyszłaś z toalety i zobaczyłaś siedzącego na łóżku Yoongiego. Już byłaś w czarnej dupie. Na szczęście był zajęty telefonem więc stwierdziłaś że rozpakujesz ciuchy do szafy bo jednak w USA będziecie przez dwa tygodnie a nie chcesz mieć tego cały czas w walizce. Nagle usłyszałaś:
-A ty dla kogo się tak odstrzeliłaś?
-Dla siebie a co zazdrosny?
-Możliwe ale to ja tu jestem od zadawania pytań.
-PHI ciekawe od kiedy w każdym bądź razie możesz być cicho bo chce się zająć moimi sprawami.
-YhmNie wiedziałaś ze tak szybko pójdzie ale to lepiej dla ciebie.
Po jakimś czasie wstałaś z bluzką w ręku i nagle ci wypadła. Zgięłaś się po nią i nagle usłyszałaś:
-Mogłabyś przestać?!
-Co mam przestać? O chuj ci zaś chodzi?- powiedziałaś to gwałtownie się odwracając i to był zły pomysł.Suga stał zaledwie centymetr od twojej twarzy. Momentalnie się zaczerwieniłaś.
Ten przybliżył się do ciebie i szepnął ci do ucha:
-Nie wypinaj się lepiej tak do mnie w takim stroju bo to się źle dla ciebie skończy kotku.
Gdy to powiedział przygryzł płatek twojego ucha. Zaczerwieniłaś się jeszcze bardziej. Nie umiałaś się ruszyć po prostu stałaś nieruchomo.
Nagle poczułaś ręce na biodrach popatrzyłaś się na przeciwko siebie i zobaczyłaś że Suga coraz bardziej się do ciebie przybliża. Gdy zauważył że się nie sprzeciwiasz złączył wasze usta.
~Twoje Myśli~
Japierdole co ja robie czemu ja mu oddaje te głupie pocałunki?!?! Ale nie da się ukryć że całuje zajebiście
~Koniec Twoich Myśli~Teraz już wiedziałaś czemu Jimin liczył na coś więcej. Nie wiesz ile to trwało ale dla ciebie definitywnie za krótko. Ale jak to mówią nic co dobre nie trwa wiecznie czy jakoś tak haha.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
I kolejny rozdział❤️❤️❤️ mam nadzieje że wam się podoba. Zauważyłam że najlepiej mi się pisze w nocy bo jak kończę to pisać to jest 00.04 hah.
(Za wszelkie błędy przepraszam)
💬i⭐️= motywacja
Miłego Ranka/Dnia/Popołudnia/Wieczoru/Nocy😘😘😘
CZYTASZ
~An Innocent Meeting~
FanficNie będę spoilerować 😘😘😘 Rozpoczęcie: 23.08.2019r. Zakończenie: 22.06.2020r. |UWAGA| Przed przeczytaniem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego poniżej bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceuta, gdyż każdy rozdział nie właściwie przeczytan...