~Tydzień później przed koncertem~
Strasznie się denerwowałaś bo chłopakom coś nie szło na próbie przed koncertem.
-Kurwa chłopaki skupcie się to dla waszych Army!
Tymi słowami strasznie ich zmotywowałaś. Stwierdziłaś że zrobisz im przerwę na odpoczynek bo jednak 5 godzin tańczenia może ich wykończyć.
-Dobra chłopaki macie 10 minut przerwy.
Na te słowa wszyscy padli na ziemię. Ty tylko się lekko zaśmiałaś. Stwierdziłaś że zajdziesz sobie po wodę. Szłaś korytarzem i ktoś cię zawołał odwróciłaś się i JEP. Wpadłaś na kogoś i miałaś spotkanie z podłogą.
- O jezu naprawdę cię prze...
nie dane było ci dokończyć.
- Co ty kurwa robisz mojej sisce co hmm?!
- Kurwa zamknij się Aiko przecież to było przez przypadek. Przepraszam cię za nią-podeszła do ciebie dziewczyna i podała ci rękę- Sora jestem.
-Miło mi [T.I]. Jesteście tak podobne do siebie masakra.
- Haha dzięki. Za to ty nie wyglądasz na Koreankę.
Powiedziała ta co przed chwilą na ciebie jechała za staranowanie jej siostry.
-Jestem Polką.
O to jak wyglądały:(Po lewej Aiko a po prawej Sora)
- A od czego tu jesteście?
- Ja jestem od muzyki wiesz będę tam pilnować tych nowych cymbałów żeby w dobrej kolejności podkłady dawali haha.- Oznajmiła Sora.
- Ja jestem makijażystką. A ty?- Spytała Aiko.
- Jestem ich instruktorką tańca i kompletnie im to nie idzie.-Powiedziałaś załamana. Dziewczyny cię tylko poklepali po plecach a ty im powiedziałaś:
-Dobra ja muszę iść przerwa im się już skończą do zobaczenia- na pożegnanie im pomachałaś. Kiedy weszłaś do chłopaków oni dalej leżeli jak zobaczyli że na nich patrzysz odrazu wstali oprócz no właśnie oprócz Sugi podeszłaś do niego i zobaczyłaś że śpi. Standard teraz go jakoś obudzić powodzenia. Szturchnęłaś go. Nic. Kopnęłaś go lekko. Nic. W końcu się wkurzyłaś i wiedziałaś co na niego zadziała szepnęłaś mu do ucha:
- Kocham cię.
Wstał jak po parzony. Ty tylko powiedziałaś już głośniej:
- To nie prawda tylko chciałam żebyś wstał.-powiedziałaś to uśmiechając się zwycięsko.
Po długich męczarniach w końcu wam wyszło i poszłaś z chłopakami na sale gdzie będą malowani. Weszłaś i odrazu w oczy rzuciła ci się pewna osoba a kto to był. No wiadomo że Aiko. Podeszłaś do niej i na przywitanie się przytuliłyście.
-No hejka długo się nie widziałyśmy haha.- zaśmiała się
-No. Kim się zajmujesz bo widzę tu jeszcze inne makijażystki?
-Ahh no Sugą.
-Oho o wilku mowa.
I właśnie usiadł na krzesło.
-A co mój kotek się stęsknił że już mnie obgaduje?
Myślałaś że go zabijesz.
-Jaki kotek?! Mówiłam ci daj mi spokój bo nie mam do ciebie siły już.
W tym czasie Aiko zajmowała się Sugą.
-Zastanowię się.~Time Spike~
Patrzyłaś na boku sceny jak chłopakom idzie z układami strasznie się denerwowałaś sama nie wiesz czemu. Na końcu zaczęły się tak zwane różne wyzwania. Słuchałaś ich z uwagą. Śmiałaś się itp. I nagle zamarłaś. Zobaczyłaś jak Jungkook się na ciebie patrzy i podchodzi do ciebie. Pokazywałaś mu gestem głowy na „nie" żeby nie podchodził inaczej zginie. Wciągną cię na scenę. I powiedział:
-Pewnie się zastanawiacie kto to. Otóż to. To jest [T.I] nasza instruktorka tańca. I pewnie się zastanawiacie po co ją tu przyprowadziłem otóż to temu bo zrobiła przeeee śliczny układ z JHopem i chce żeby go zatańczyli.
Ty się na niego po patrzyłaś jak na debila. JHope nie miał nic przeciwko żeby zatańczyć gorzej z tobą. I nagle usłyszałaś głośne wołanie widowni „[T.I]". Już nie miałaś wyjścia. I zatańczyliście.
(Układ macie w rozdziale 4)
Jak skończyliście słyszałaś głośne krzyki piski itp. Cieszyłaś się że im się podoba. Nagle poczułaś ręce na swojej tali zamarłaś wiedziałaś jak to się skończy. Odwróciłaś się i myślałaś że to będzie Suga a tu proszę taka niespodzianka to był V. Uśmiechnęłaś się do niego bo wiedziałaś jak to potem wykorzystać. Widziałaś minę Yoongiego. Jednym słowem była piękna miał takie zdziwienie i wkurwienie w jednym piękna rzecz hah. Później RM zaproponował żebym z nimi zatańczyła jakąś ich choreografię a w sumie to twoją bo ty ją wymyśliłaś bo było to „Idol".~Po koncercie~
- O boże chłopaki było genialnie!- byłaś tak ucieszona jak małe dziecko kiedy dostaje lizaka.
- Haha no wiemy o tym.-powiedział RM
- Ejjj mam zajebisty plan!-powiedział Jin.
-No jaki.- zapytał się Jimin
- Dodamy zdjęcie na instagrama z [T.I]!
-W sumie to nie jest zły pomysł.- Powiedział V z oczami szczeniaczka patrząc się na ciebie żebyś się zgodziła. Zgodziłaś się bo miałaś plan.
-Okej pod warunkiem że stoję koło Tae ok?
-Okejjj- Wykrzyczał
Na zdjęciu się do ciebie przytulił a że był wyższy od ciebie to wyglądało to naprawdę słodko.
Po wstawieniu zdjęcia miałaś zakład dla Sugi hehe.
-Ej Suga lubisz zakłady?
-Tak a co?
-Bo mam taki zajebisty zakład dla ciebie.
- No dawaj
-Jak w kometarzach pod tym zdjęcię będzie napisany mój z Tae ship to udajesz przez tydzień że chodzisz z Jiminem a jeżeli nie będzie to ty sobie wymyśl co tam chcesz.
-Okej podejmuje się tego zakładu ale jak wygram idziesz ze mną na randkę.
-Stoi.
Podałaś mu rękę
-Stoi.
Po dwóch godzinach jak sobie siedziałaś na kanapie gadając z Sorą nagle usłyszałaś:
-Kurwaaa!!!
Wydarł się Suga. Wiedziałaś co to oznacza. Przegrał zakład haha. Podeszłaś do niego i powiedziałaś.
-Ktoś tu chyba zakład przegrał haha. Pamiętasz jaka była umowa prawda?
-Niestety.-popatrzył się na siebie z wkurwieniem w oczach
-Jimin!!!!!-Wydarłaś się. Po chwili stał obok ciebie.
-Co się tak drzesz?-spytał
-Otóż to założyłam się z Sugą o pewną rzecz ale to nie jest ważne przegrał i ma teraz przez tydzień udawać że z tobą chodzi mnie to nie interesuje że nie chcesz czy coś kara to kara więc proszę bardzo Yoongi ty mój kochany pokarz na co cię stać.-powiedziałaś z chytrym uśmieszkiem.
-Wykonam to zadanie jak najlepiej.-wstał i pocałował Jimina ty stałaś i się na to patrzyłaś nie mogłaś uwierzyć. Kiedy przestali się całować Jimin chyba oczekiwał czegoś więcej haha. Podszedł do ciebie i szepną ci do ucha:
-Tego się raczej nie spodziewałaś.-gdy to powiedział przygryzł płatek twojego ucha. Ty się tylko lekko zaczerwieniłaś.~Twoje myśli~
Chyba zaczyna mi się on podobać.
~Koniec myśli~Nagle do pomieszczenia wparowała jakaś dziewczyna okazało się że to...
=*=*=*=*=*=*=*=*=
O mój raju jak się rozpisałam rozdział ma 1007 słów narazie najdłuższy jaki pisałam.
Mam nadzieje że wam się podoba nowe postacie są na prośbę moich przyjaciółek z klasy.⭐️i💬= motywacja
Miłego dnia/wieczoru/nocy.
Do zobaczenia i buziaki😘😘😘
CZYTASZ
~An Innocent Meeting~
FanficNie będę spoilerować 😘😘😘 Rozpoczęcie: 23.08.2019r. Zakończenie: 22.06.2020r. |UWAGA| Przed przeczytaniem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego poniżej bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceuta, gdyż każdy rozdział nie właściwie przeczytan...