-To ja wybieram ... Hmmmm może wyzwanie- oznajmiłaś Jimin sie tylko uśmiechną i po chwili powiedział:
-Namiętnje pocałuje Jungkooka-powiedział z wielkim bananem na twarzy.
-Okej JK zgadzasz sie?- wolałaś sie upewnić.
-Wiesz jaki bym grzech popełnił nie zgadzając sie?! Oczywiście że sie zgadzam haha- oznajmił
Podeszłaś i zaczeliście sie całować jak kazał Jimin za sobą słyszałaś piski, krzyki itp. Zerknełaś kątem oka na Suge był tak wkurwiony że masakra ale sie tym nie przejmowałaś. Jak skończyliście ty zaczełaś kręcić. Wypadło na Jina.
-Pytanie czy Wyzwanie?- zapytałaś.
-Pytanie.- powiedział.
-No to tak wpuszczesz kogoś do swojej kuchni?-musiałaś o to zapytać bo wiedziałaś że ma fioła na punkcie kuchni itp.
-Zależy kogo.-oznajmił
Zaczął kręcić wypadło ba Suge ehh niestety.
-Pytanie cz...- nie było dane mu dokończyć.
-Pytanie.- Oznajmił. Po chwili pomyślałaś:~Twoje Myśli~
Jezu jakie mięczaki nikt nie bierze wyzwania.
~Koniec Twojej Myśli~-No to tak podoba ci sie [T.I]?- Spytał.
-Ehhh tak zadowolony?!.- Oznajmił podnosząc głos.
-Tak haha.- powiedział widocznie zadowolont z siebie.
-Emmm chłopaki sory że wam przeszkadzam ale mam pytanie do JK i chce z nim pogadać w cztery oczy. Mogła bym cie prosić?- spytałaś
-Oczywiście chodź do mnie do pokoju.- oznajmił i poszliście razem na górę.
Jak weszliście do pokoju to od razu zaczełaś mówić.
-Chodzi o to że mam tak jak by spine z Sugą i mam pytanie czy mogłabym spać z tobą? Bo no trochę sie go obawiam.- spytałaś zestresowana.
-Oczywiście a co sie takiego stało jak mogę wiedzieć?- zapytał zmartwionym głosem. Opowiedziałaś mu wszystko.
-No i dla tego on cię pobił bo go tak wkurzyłam. Ehhh jak mogę u ciebie spać to pomożesz mi z waliski?-spytałaś bo nie chciałaś tego ciągnąć. Jungkook wiedział o co chodzi dlatego ci tylko przytaknął i poszliście po waliski.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Następny rozdział haha bardzo was przepraszam za to że ich nie wstawiałam no ale jak już pisałam ostatnio kąpletnie nie mam czasu a czasami nawet chęci do pisania do tego mam tel. Zastępczy i ciężko mi sie na nim pisze.
Chamska reklam
Zapraszam na tego instagrama buziole.
Za wszelie błędy przepraszam.
💬 i ⭐= motywacja
Do zobaczenia wkrótce 😚😚😚
CZYTASZ
~An Innocent Meeting~
FanfictionNie będę spoilerować 😘😘😘 Rozpoczęcie: 23.08.2019r. Zakończenie: 22.06.2020r. |UWAGA| Przed przeczytaniem zapoznaj się z treścią opisu dołączonego poniżej bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceuta, gdyż każdy rozdział nie właściwie przeczytan...