FIGYELEM! EZ A RÉSZ 15 ÉVVEL KÉSŐBB FOG JÁTSZÓDNI ♡
- Anyuci, mesélnél kérlek a családunkról? - rángatott a kislányom, miközben a polcokat porolgattam le, ugyanis vendégeink érkeznek.
- Rendben Mira, fabulázok nektek. Hívd akkor Dávidot is és üljetek a kanapéra, én is mindjárt megyek.
- Oké anyu, Dáviiiid... - rohant el a szobájuk felé. Én pedig közben a tv asztalra tettem egy bekeretezett képet, amin rajta van az egész família. Majd mellé egy kisebbet, amin én és Ivett szerepelünk 15 évesen a tanévzárón.. Istenem, de rég volt...
- Szervusz szívem - adott puszit Bálint a számra, amint hazaért a boltból - Mi újság, kész a vacsi?
- Természetesen, ahogy a takarítás is. Viszont, a gyerkőcök szeretnék, hogy meséljünk nekik a családunkról - meséltem neki, miközben lehuppantam egy fotelra.
- Apuuci - ugrottak a gyerekek az apjuk nyakába, amint meglátták - Jöttünk hallgatni a történetet - ugortak rá a kanapéra, majd a díszpárnákkal kezdtek játszadozni. A gyerekek már csak ilyenek, mosolyogtam is.
- Rendben, de csak akkor, ha abbahagyjátok ezt a párnacsatát és lecsüccsentek a díványra - jött elő az apai szigor, majd amint mindenki helyet foglalt... belekezdtünk.
- Szóval tehát.. elmondom nektek az esküvőnk napját... - majd erre hatalmas éljenzésbe kezdtek - Na szóval...
Azon a fenséges napon hatalmas napsütés uralkodott az égbolton, gyönyörű nap volt.Az egész ünnepség Bálinték kertjében volt megtartva 7 éve. A reggel csodásan indult, a bátyám köszöntött egy szép rózsával, s azt mondta, hogy "Remélem ez a rózsa emlékeztetni fog rám" nyújtotta át nekem, mire én ezt feleltem "De hisz, csak férjhez megyek, nem pedig a világvégére" s teljesen elnevettük magunkat.
A menyasszonyi ruhámat anyukámmal közösen választottuk ki, a tortát pedig közösen a férjemmel, azaz apukátokkal, s minden mást is. A koszorúslányaim Ivett volt, és pár lány unokatesóm: Petra, Héli és Saci. A tanum egyértelműen Beni volt, s a jegygyűrűket az akkoriban 8 éves Odil húgomra bíztam, s ő tartotta párnán őket. Nem tagadom, ha azt mondanám mindkettőnk ősei sírva fakadtak, mikor a templomban kimondtuk a boldogító igent, s megcsókoltuk egymást...
- De anyu, mikor találkoztatok apucival először? - kérdezte kitágult szemekkel Dávid fiam.
Az egy puszta véletlen miatt történt... Mikor ideköltöztünk Pécsre Ausztriából, s elkezdtem az általános iskolát, egy osztályba kerültünk. Bár ezt a társolgásunkat a voltföldrajztanárunknak köszönhetjük, mivel egy csapatmunkás órán, mink alkottunk egy csapatot s összedolgozva meg is nyertük a jutalmat a feladatot kidolgozva. S ezek után egyre többet beszélgettünk,majd minden magától alakult.
- Ez de édes mese, s a nagyiékkal mi a helyzet velük? - tette fel ezt a kérdést a 7 éves kislányom.
- Az is egy érdekes történet, elmesélem nektek azt is - ebben a pillanatban csengettek. Gyors felpattantam, majd megnéztem, ki fejelt a csengőnkre, de már sejtettem... IVETT! - Szervusz barátnő, vagy.. sógornőm! - öleltük meg egymást.
- Na mi az? A bátyádnak nem jár ölelés? - jött be ő is a képbe. Természetesen visszaöleltem, hiszen mégiscsak a testvérem.
- Ivett néni, Beni bácsi - jött a két pöttömöm is amint meghallották a hangjukat.
- Szervusztok - ölelte őket vissza Beni, majd visszatértek a nappaliba. Ivett is ment volna, de én megállítottam egy kicsit társalogni.
YOU ARE READING
Testvérek vagyunk [Átírás alatt]
AdventureKét testvér, akik nagyon szeretik egymást gyermekkorukban. Ám nekik sem piskóta az élet. A sors kegyetlen fordulatot végez, mikor a szülők elválnak és a testvérek is szétmaradnak. A lány az anyjához kerül, a fiú az apjához. Mivel a szüleik haragba k...