Evlerinde aileler nadiren bir futakuchi onna istilası kurbanı olabilirler. Eğer Futakuchi Onna bir aileye musallat olursa onların gıda stoklarını endişe verici bir oranda küçültür.
Futakuchi onna, korkunç sırları ortaya çıkana kadar normal bir kadın gibi görünür: kafatasının arkasında; uzun, kalın saçların altına gömülmüş, büyük, yağlı dudakları ve diş dolu ikinci bir ağzı vardır. Bu ikinci ağız çok açtır ve bulabileceği herhangi bir gıdayı kendine sokmak için tentacles gibi uzun saç tellerini kullanır.
Efsaneye göre; Fukushima'daki küçük bir kırsal köyde cimri bir adam yaşıyordu. O kadar cimriydiki bir aileyi beslemek için yiyecek ödeme düşüncesine dayanamadı, bu yüzden hiç evlenmedi ve tamamen kendi başına yaşadı. Bir gün hiç bir şey yemeyen bir kadınla tanıştı. Ondan adeta büyülenmişti ve hemen onu gördüğü yerde ona evlenme teklifi etti ve evlendiler. Kadın hiç bir şey yemiyordu ve hala çok çalışkandı, cimri adam onunla çok mutluydu. Bununla birlikte, pirinç depoları giderek azalmaktaydı. Neden karısının yemek yediğini görmediğini hiç anlayamadı. Ve gün geçtikçe daha çok merak etmeye başladı.
Bir gün cimri adam işe giderken evden ayrılır gibi yaptı, çünkü eşinin neden hiç bir şey yemediğini anlamak istiyordu. Gizlice eşini izlemeye koyuldu. Eşi pirinç deposuna girip, saçlarını çözdü, başının arkasında ikinci bir ağzı ortaya çıkardı, korkunç dudakları ve dişleri görüldü. Saçları dokunaç benzeri uçlarıyla uzandı ve ikinci ağzına pirinç toplarını atıp yemeye başladı, yerken çok hızlı ve sesli yiyordu.
Cimri adam dehşete düştü ve eşini boşamakla çözüm buldu. Ancak, eşi planını öğrendi ve onu bir küvete hapsetti ve dağlara taşıdı. Cimri adam kaçmayı başardı ve Futakuchi-Onna'nın onu bulamadığı ağır kokulu bir zambak bataklığına saklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsaneler
RandomBu kitabımda tarih boyunca anlatılan bütün efsaneleri anlatmaya çalışacağım.Her bir bölümde birbirinden ilginç efsanelere yelken açacağız. İYİ OKUMALAR