🖌Harmadik🖌

2.9K 263 16
                                    

Vladimir pov.
Ma annyira izgatott voltam, hogy találkoztam Igor Le Morival. Franciaország egyik leghíresebb festőjèvel. Azt nem mondtam el, hogy a szüleim csak három hónap múlva jönnek utám úgyhogy addig a nagybátyámnál lakom.
- Fred bácsi! Megjöttem!
- Szia, öcsi! Figyelj! Tegnap valami hihetetlen dolgot találtam az egyik haveromnál!
- Melyiknél? A gazdagnál vagy a bogarasnál?
- A gazdagnál! Nezd! - mutatott egy képet a telefonján. Egy festményről készült. Kesett a poharam a kezemből és darabokra tört a márványpadlón. A kép rólam készült.

 A kép rólam készült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- M a f...
- Mi?!
- A farm.
- Helyes. - mondta szigorúan.
- Mi ez?
- Ez egy Le Mori festmény! Az egyik legújabb! Azonnal felismertelek és lefotóztam? Újonnan modelljedsz?
- Nem! Ez nem igaz! Várj! - akadtam el. Gondolkozni kezdtem. Azt mondta, hogy Le Mori? Ez most komoly?
- Valami baj van?
- Azt mondtad Le Mori? Igor Le Mori?
- Igen.
- Én... Ma találkoztam vele a parkban.
- Te? Igor Le Morival?
- Igen.

Igor pov.
A szobámban ültem és egy bögre teát kortyolva miközben a Vladimirról készült kèpet néztem. Olyan gyönyörű. Egy halk kopogás ébresztett fel. Az én drága inasom hozta nekem a cigimet.
- Be kell valljam, uram. Nem hittem, hogy egy nap a saját neméhez fog vonzódni vagy, hogy az fogja önt megihletni. - mondta miközben letette a hamutartót és kinyitotta az ablakot.
- Magam se hittem, de ez a fiú... Annyira gyönyörű, nem?
- El kell ismernem, hogy elragadó teremtés, de meg kell kérdeznem. Mi ragadta meg önt benne? - kérdezte. Ezen gondolkodnom kellett. Egy percig csendben ültem majd meggyújtottam a kis csikket és egy nagyot tüdőzve a nyugtató füstből.
- Azt hiszem az ártatlansága. Az ártatlanság olyan szépség, amit csak a gonoszság és a kegyetlenseg tud elpusztítani. Ez a kincs egy olyan drágakő, ami talán egyszer elporlad, de muszály megőriznem. A képeim megőrzik ezt az ártatlan tekintetet és karcsú testet. És majd ha száz év mulva valaki ránéz erre a képre. Azt mondja: Nézd milyen gyönyörű! Milyen szelíd.

A modell (Befejezett)Where stories live. Discover now