🖌Tizedik🖌

2.2K 202 11
                                    

Vladimir pov.
Ilyen dühöt és csalódottságot utoljára akkor éreztem mikor a szüleim egyedül ide küldtek mondván, hogy munkájuk van. Csak ez talán még annál is rosszabb. Gyorsan lezuhanyoztam majd felkapva a ruháim szedtem össze a cuccomat. Igor próbált visszatartani, de nagyon mérges voltam.
- Vladimir, könyörgöm hallgass meg!
- Jó! Meghallgatlak, ha előtte válaszolsz három kérdésemre, egy szóval!
- Rendben.
- Szakítottál valaha ezzel a fiúval?
- Nem.
- És ezt elmondtad nekem vagy neki?
- Nem.
- Akkor miért? - erre már nem tudott válaszolni. A könnyeim most eredtek vándorútra. Mérgesen felkaptam a táskámat és kirohantam az ajtón.

Igor pov.
Elment. Mintha a bánat ezer kése a szívembe döfte volna magát, hogy aztán addig forogjon amíg darabokra nem szakad. Angus csak nézte ezt sz előbbi jelenetet majd, amikor összerogytam a padlón és zokogni kezdtem, leült mellém és megölelt.
- Semmi baj, Igor. Én itt vagyok. - kedves volt tőle, de sajnos iránta már rég nem érzek semmit. Nekem az én kis pillangóm kell.

Vladimir pov.
Sírva kuporodtam össze az ágyamban. A bácsikám beleegyezett, hogy pár napig otthon maradhatok és pihenjek. Annyira fáj, miért kellett ennek így történnie? De hát mit vártam, ő is csak egy gazdag ficsúr, aki megkaphat, amit csak akar. Az a három hónap a képekkel... Biztos Angus miatt van. Nagyon szerethette őt... Talán meg most is szereti. Megnézem a telómat. Több mint 47 nem fogadott hívásom volt és majdnem 40 üzenetem. Megnéztem őket.

Igor:
Kicsi pillangóm!
Kérlek hallgass
meg! Nem az van
amire gondolsz!

Igor:
Elmesélem, jó?

Igor:
Még honapokkal
azelőtt törtent,
hogy megismertelek
Négy hónapja jártam
vele, de el kellett
költözniük.

Igor:
Szó nélkül elment.
Még csak el se
akart búcsúzni.
Miatta volt az a
három hónap, de...

Igor:
Felek, hogy nèlküled
még festeni
se tudnék többet.
Te nem csak a
modellem vagy.
Te vagy a hajnali
napsugár.

Igor:
Te vagy az éj
holdja. Te vagy a
minden.

Igor:
Szeretlek és
ha akarod ezt
szemèlyesen is
elmondom neked.
Kérlek!

Hát arra várhat! Látni se akarom őt! Lagálabbis, egy ideig.

A modell (Befejezett)Where stories live. Discover now