Igor pov.
A festmények bomba sikert arattak a piacon. Ami azonban a legjobb, hogy az édes Vladimir immár tényleg az én gyönyörű múzsám. Minden nap átjön hozzám és ha úgy van akkor pózol nekem. Minden nap ezekért a délutánokért kelek fel. Úgy érzem, ha mondjuk eltűnne, meghalna bennem minden, ami most èl. A tüzem úgy kialudna mint a parázsdarab, amit a tengerbe dobtak, hogy elsüljedjen a feneketlen, sötét mélyben.
Most is itt van és csendben figyel ahogy egy madarat próbápok lerajzolni.
- Megnéztem a képeidet. Meg a mult héten.
- Ha valamelyik tetszik neked, nyugodtan megtarthatod.
- Nem erről van szó, hanem a legtöbb rajzod vagy képed mind él es vidám, de van három honap ahol minden èlettelen és komor. Mi történt akkor?
- Legyen elég annyi, hogy összetörték a szívemet. - mondtam lehajtva a fejemet. Sejtettem, hogy észre fogja venni. Hisz az ő két gyönyörű, fekete szeme mindent észrevesz. Most is azt a két íriszt figyelem.
- Jól vagy?
- Nem. Bolyongok.
- Bolyongsz? - kerdezte mire közelebb hajoltam hozzá.
- A tiszta es ártatlan lelkedet tükröző, két, ékköveket megszégyenítő szemedben bolyongok. Fèlek, hogy elveszem a tekintetedben. - összért a homlokunk. Valóban úgy éreztem magam mint egy hipnotizált alany, akit a fekete - fehér színek egybemosása visz az elme legmélyebb zugába. Így fürkésztük egymás tekintetét. Oly nagy volt a vágy, oly nagy volt a késztetés. Már behunytam a szemem és hajoltam volna rá, de hirzelen felállt és felkapva a táskáját elrohant. Ekkor bántam meg minden érzésemet.Vladimir pov.
Meg akart csókolni. A legrosszabb pedig, hogy akartam, hogy megcsókoljon. De annyira megijedtem, hisz én meg egy pornó filmet se láttam, nem, hogy csókolóztam volna valakivel. Arra lettem figyelmes, hogy rezeg a telefonom. Igor írt rám.Igor:
Vladimir! Nézd,
sajnálom, ha
megijesztettelek.
Megbabonázott a
szépseged.Én:
Nem te ijeszteztél
meg. Csak... az
érzés, amit akkor
éreztem.Igor:
Mit éreztél?Én:
Beszelhetnénk erről
holnap?Igor:
Amikor csak
akarsz.
Szép álmokat
neked.Én:
Neked is!
Jó éjt!
YOU ARE READING
A modell (Befejezett)
RomanceA festmeny nem csúfít, a festmény nem öregszik, a festmény nem érez fàjdalmat, mégis lehet szerelmes.