🖌Hatodik🖌

2.6K 230 12
                                    

Vladimir pov.
Másnap idegesen csengettem be a nagy faajtón. Raoul nyitott ajtót.
- Áh! Vladimir úrfi! Jöjjön be! - állt felre és betessékelt. A táskám oldalát szorongatva léptem be a nappaliba.
- Az uram jelenleg zuhanyzik. Várja meg itt. - mondta majd ezzel hátrament a konyhába. Unalmam és kíváncsiságom enyhítésére bemente a dolgozószobába. Ott befejezett és befejezetlen festmények hada sorakozott. Mind tisztán tükrözték Igor lelki világát. Madarak és egyéb állatok a természetben vagy a parkban. Tehát őt az élő modellek nyűgözik le, de találtam pár szomorú képet, amin csontváz kèpében bolyongott a halál. Valószínűleg törtent akkor valami mert a dátumok szerint ez a stílus csak két hónapig tartott. Aztán megtaláltam a kèt rólam készült képet. Szépen, gondosan voltak kiállítva. Nem mertem hozzányúlni egyikhez sem. Az asztalon volt egy váza és abban gyönyörű fehér virágok. Szeretem a virágokat, valahogy annyira szépek és a természet magától alkotta őket ilyenre. Kivettem egy szálat és az ablak melletti függyönynek dőlve szagolgattam.
- Hű... - hallom meg az ajtó felől. Igor áll ott törülközővel a nyakában, de az arca olyan mint aki egy szellemet látott.
- Én...
- Maradj így! Csak egy perc! - gyorsan előkapott egy fényképezőgépet, én pedig visszaálltam abba a pózba amiben az előbb voltam és kinéztem az ablakon.
- Kész! Gyönyörű. - az utolsót már csak suttogta, de így is hallottam.
- Bocsánta, hogy kérés nèlkül jöttem be ide, de unatkoztam és... - mielőtt bármit mondhattam volna megfogta a kezem és egy lehelletnyi csókot nyomott rá.
- Semmiség. Illetlenség volt megváratnom téged. Gyere! Mondtam, hogy meglepetésem van számodra, hát... - a kezemet fogva húzott hatra a képek mögé ahol egy kanapé volt fehér anyaggal beborítva mellette lampàk és egyéb eszközök. Mint egy divatlap fotózáson.
- Ez mi?
- Ez a te saját modell pózolód. Míg te itt teszed magad elragadó pózokba addig én ott ülök és ecsettel megörökítem szelíd tekinteted minden pillantását. - mondta mire én úgy elvörösödtem mint a paradicsom.

Igor pov.
Már este van, de most sem tudom kiverni őt a fejemből. A fénykèp alapján, amit csináltam, jól tudom ábrázolni. Angyal ő ebben a démoni világban. Kincs a tengerpart homokkal és szeméttel teli partján. Egy virág a töviseg irtanivaló gazában. És én ismerem őt, láthatom őt, hallhatom őt. Érinthetem őt...

 Érinthetem őt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A modell (Befejezett)Where stories live. Discover now