Vladimir pov.
Félek, itt van, egy karnyujtásnyira van. De nem lehet. Nem fogok a szeme elé kerülni azok után, hogy tönkre tettem a karrierjét. Most hajnali három van és Igor alszik. Mindig akkor jövök amikor alszik. Még aznap este vissza jöttem, de nem bírok bemenni hozzá. Raoul is itt van éjjel - nappal, de ő be is megy hozzá. Győzköd, hogy menjek be, nem megy.
- Ugye tudod, hogy azóta is vár?
- Mire?
- Rád. Most is a te nevedet motyogja álmában. - mondta Raoul mire én letaglóztam. Miért hiányzom neki? Hisz elhagytam, aztán tönkre tettem a karrierjét.
- Menj be hozzá és keelek még ha csak álmában is, de beszélj hozzá, aggódok érte.
- Furcsa, azt hittem maga utajra a barát kifejezést, Raoul. Most mégis barátkènt aggódik Igorért.
- Tudod, Vladimir, sosem voltak barátaim. Tenyleg, sosem. Nem tudtam milyen ha van és most már nem is tudnám megérteni ha lenne, vagy venném észre.
- Hát, Igor barátkent tekint magára és azt hiszem én is. - mosolyogtam rá mire hálás tekintettel bólintott. Végül addig győzködött, hogy halkan bementem a kórterembe és odálltam az ágya mellé. Halk hangokat adott ki és finoman mozgatta a kezét. Álmodott. Nem épp a legmegnyugtatóbb volt.
- Ne... Nem... Ne... - motyogta magában. Ezt nem bírtam és odahajtoltam hozzá. Óvatosan nyomtam egy puszit a fejére, de épp csak egy halványat.
- Shhh! Semmi baj! Álmodj szépeket és ne gondolj rosszra! Te most... Egy parkban vagy. Süt a nap, tavasz van, kellemes a levegő. Csak élvezd az álmot. Aludj nyugodtan. Mit látsz?
- Pillangókat... - motyogta mosolyogva. Ezt a módszert egy magazinban olvastam. Elvileg ezzel szoktak megnyugtatni még álmukba a gyerekeket. De nem hittem volna, hogy ilyesmi lesz.
- Pillangó... Vladimir... Gyere vissza... Szeretlek... - motyogta tovább. Nekem is lefolyt egy könnycsepp az arcomon. Ráhajoltam az ajkaira és megcsókoltam. Legnagyobb meglepetésemre visszacsókolt. Még aludt így álmában tette, de ugyanazzal a szenvedéllyel mint először.
- Itt vagyok, Igor. - suttogtam. Most már nyugodtabb volt az alvása.
YOU ARE READING
A modell (Befejezett)
RomanceA festmeny nem csúfít, a festmény nem öregszik, a festmény nem érez fàjdalmat, mégis lehet szerelmes.