Igor pov.
Itt maradt velem reggelig és együtt aludtunk. Végre nyugodt volt az álmom. Másnap kieszeltem egy tervet. Megkértem a kis pillangómat, hogy bújjon el a fürdőben, majd vártunk pontosan nyolcig, amikor is a kis pióca megérkezik. És meg is jött.
- Szia, édes! Hogy vagy?
- Angus, szerinted én mit festek?
- Embereket, állatokat, növényeket...
- Rossz válasz! Èn azt festem, amit látni akarok és amit szeretek!
- Mire akarsz ezzel kilyukadni, szivi? - ült le az ágyamra. Felnevettem majd megmutattam neki a fényképemet Vladimirról.
- Gyönyörű, igaz? Olyan ártatlan és annyira szép. Maga megtestesült szelídség.
- De hisz ez csak a modell, aki...
- Nem, Angus! Ő nem csak a modellem. Ő a múzsám, mind érzelmi, mind alkotási téren az ihleteim napjfénye. Ő forrása szívem óceanjanak, és te pusztán hal vagy ebben a sós vízben. - mondtam mire az arca eltorzult én pedig felálltam és bekopogva a fürdőbe, amint kilépett magamhoz öleltem.
- Látod? A festményeim nem hazudnak. Ő itt egy igazi angyal. - simogattam az oldalát miközben erősen húztam magamhoz. Angus egyre vörösebb lett és látni lehetett, hogy mindjárt felrobban.
- De én voltam a fiúd! Nem is szakítottunk! Én vagyok a szebb és a gazdagabb! Erre te ezt a kis senkit választod?! - visított mint egy lány.
- Nem, Angus! Az ő lelke tiszta mint a forrásvíz, míg a tiéd romlott és mérgező mint a mocsári iszap! Őt szeretem és ha nem hagysz minket békén mostantól, akkor tudnod kell, hogy vannak politikus barátaim is. - tettem keresztbe a kezem. Vladimir a vállaimat fogva állt mellettem míg Angus már paprikavörös fejjel vette a levegőt mint egy megvadult bika.
- Ez nem igaz! Azt a nyavajás szemedet kellett volna kivájnom mint sem leütni! - ordította, de azonnal meg is bánta. Mind döbbenten meredtünk rá. Vladimir mérgesen kisétált a hatam mögül és tíz körömmel neki esett Angusnak.
- Mit műveltél?! Hogy volt merszed bántani őt?! Te szörnyeteg!!!! - üvöltötte és a haját tépkedte Angusnak. Szétszedtem őket, mert aggodtam, hogy Vladimirnak baja esik, majd pár perc múlva jöttek a biztonságiak és elvitték őt. Hála istennek.
YOU ARE READING
A modell (Befejezett)
RomanceA festmeny nem csúfít, a festmény nem öregszik, a festmény nem érez fàjdalmat, mégis lehet szerelmes.