1.POGLAVLJE

16.6K 397 186
                                    

'Kako ne razumeš da neću da idem tamo!',jadikovala je moja najbolja drugarica znajući da joj nema spasa od mene.

'Ne zvala se ja Tamara Tadić ti nećeš samo ležati, jesti ta sranja i zapomagati zbog onog seratora koji te je prevario. Da se ja tu nešto pitam dobio bi on po pički odavno',pa ne, mislim stvarno. Ova Nina samo kuka li kuka, ovo je užasno. Ne razumem kako neko može da pati baš ovoliko za nekim maminim sinom.

'Ali Tamara...'

'Nema ali Tamara. Nego ustaj i oblači se. Večeras idemo u provod!'

'Zar i sama nisi rekla da danas igraju neki vaterpol ili šta već... Htela si to da gledaš i znam koliko voliš to! Kako ćeš gledati ako odemo,ha?!'

'Kao prvo nije to neki vaterpol,već igra naša reprezentacija Srbija. A kao drugo samo se ti,blago meni sredi i ne brini ništa na sve je Taša mislila',a čuš... Ko da sam ja luda pa da propustim punjenje Španaca i zauzimanje prvog mesta na svetu.

'Dobro. Evo srediću se',rekla je i izdahnula.

...

'Nina oćeš li više? Ko da pakuješ soma evra pod te trepavice a ne maskaru. Još si zinula... Vidim ti slepo crevo odavde'

Preusmerila je pogled na mene,a zatim zinula.

'Da li si ti normalna?!'

'Ne'

'Vidim! Pa da li ćeš u tome da ideš', pogledala je zabezeknuto u moju garderobu te vratila pogled na moje oči. Ne znam zašto se isčudjava... ja uvek nosim trenerku, duks i patike. Ali odlučim da je još malo zajebavam...

'Trenerka stiiil to nose sviii'

'Tamara!'

'Ulice nose duh devedesetihhh'

'Ajde samo polazi!'

'Hahahhahahaha a što tako srce?'

'More marš!'

...

Nalazimo se u kafani. Ovde ima i da pije i da igra,a ja ću lepo da gledam vaterpol i svako srećan. Prolazim pogledom po kafani koja je puna,za čudo,mladih ljudi.Mladih devojaka koje su skoro pa sve upitnih morala. Užas. Nešto što mi odmah zapadne za oko i što mi zasmeta je sto koji ima predivan pogled na televizor, na kome će se uskoro prikazivati utakmica. Za njim sede neki braon i plavi tip. Hihihi euro krem. Ni manje ni više nego okrenuti u suprotnom smeru od televizora. A pa nećeš ga majci...

I što se više približavam, to više kapiram da je ovaj braon ustvari Srdjan. Lik koga sam upoznala preko društva, odavno. Nekako nemam mišljenje za njega. Nikada nismo pričali ali znamo se iz vidjenja.
Ovaj plavi lik prebaci pogled na mene i nasmeši mi se. Na šta se odmah namrštim. Izgleda mi kao neki šarlatan.

'Druže da se ti lepo skloniš za drugi sto jer tebe očito ne zanima utakmica', kažem Srdjanu ,dok se plavokosi nasmeši i obrati mu se.

'Сука?'('Kučka?'),grubim glasom je pitao Srdjana,dok je mene pogledao provocirajućim pogledom i nasmešio mi se bezobrazno.

Na njegovu žalost jako sam volela Rusiju kao i njihovu muziku,filmove i serije. Pa, iako nisam baš toliko znala ruski,odmah sam shvatila šta je rekao.

'More daću ja tebi suka! Ti si suka! I to muška suka! Muškaja sukaja!',izderala sam se na njega i dohvatila prvo što mi je palo pod ruku,u ovom slučaju to je bila kašika, i gadjala ga.

Uhvatio je kašiku i zabezeknuto pogledao u mene.

'Ša je bilo a? Rus pa se kurčiš po Beogradu,a? Veliki si mi ti mlatikurac!'

'Trebalo bi neko da ti skrati taj predugačak jezik puslice',ustao je sa stolice i gledao me je besnim ali u isto vreme i zabavljenim pogledom.

'Opa, znaš srpski! Niko ga nije skratio pa nećeš ni ti,napucani stvore od dva metra!',kada je čuo šta sam mu rekla nasmešio mi se izazovno i krenuo ka meni.

'Davideee ljubavi',na putu ka meni zaustavila ga je plastična plavuša.

'Andjela mi smo svaku priču završili one noći u hotelu. Ne znam šta ti nije jasno', pogledao ju je bez imalo emocija u onim tamnim očima. Plava kosa a crne oči? Kako to čoveče? Vampir.

'Ali Davidee',nastavila je da zapomaže. A u tom trenutku počela je utakmica.

'Alo stenjaro makni se odavde! Počinje utakmica koju ja gledam,a ti vodi ovog naloženog tipa pa se lepo prcajte do prekosutra!', u jednom potezu sam rukom makla i njega i nju,uhvatila stolicu,namestila je i sela da gledam utakmicu.

'Pa ti si nestvarno luda i tvrdoglava!', čula sam Ninu kako brblja iza mene.

'Činjenice...'

Sela je do mene,a ja sam u tom trenutku videla kako Srdjan dolazi do Davida i moli ga da se pomere. Čekaj,moli ga?

'Ti ćeš meni nešto da pričaš sirovino jedna! Vidi na šta ličiš! Kako si raširila te noge u toj trenerci ko muško! Fuj!', čula sam iza sebe onu plavušu kako se žali na mene.

'Ja sam makar razapnula noge u trenerci,a ti razapinješ noge u haljini,svaki dan i svakome!',čula sam smejanje iza sebe i osetila sam ruku na svom ramenu.

'Tamara nemoj opet da napraviš skandal,molim te', Nina me je molila.

'Ma opušteno sad je poštedjena. Počela mi je utakmica, nemam ja vremena da se bakćem s njom. A sada ćemo nešto naručiti sestro slatka!', pogledala me je i nasmejala mi se.

...

'Ajde Filipoviću ljubavi moja jedina!',drala sam se kao manijak. A čuš "kao"... Ja realno to i jesam...

'Tamara nas čudno gleda onaj dečko... Odnosno tebe...',Nina je mumlala pijana.

'Ma ne gleda niko, čini ti se. Pijana si',rekla sam joj ne skrećući pogled s utakmice koja se bliži kraju. I još samo malo i pobedjujemo!

'Ali...gleda... plavušan...onaj Rus... tebe...'

'Jedi Nina, jedi blago meni', krenem da joj trpam u usta sendvič da bi ućutala jer drugi izlaz ne vidim. A i treba da jede, da se oporavi malo baš zaudara na alkohol.

'Ma..neću..vidi...opasno te gleda ...'

'Ššš jedi,jedi. Jedi i ćuti',trpala sam joj u usta hranu kada je Filipović zatresao mrežu u zadnjoj sekundi!

'GOOOOOOOOLLLL!!!!!!'

Moj glas je tako jako odjeknuo da su svi u kafani pogledali ka meni,pa ka televizoru. A kada su shvatili da smo pobedili i da smo prvaci sveta svi su celokupno krenuli da skaču i da se raduju.

'Slavlje je tek počelo moja Nina! Konobar!', uzviknula sam sa ogromnom dozom sreće.


...



Pa evo ga početak. Nadam se da vam se svidja . Izabrala sam da se i ovoga puta glavna junakinja zove Tamara. Nadam se da vam se sviđa, komentarišite ako želite! Do sledećeg poglavlja! ❤️

MOJ GRUBI RUS Where stories live. Discover now