Izlazim iz kupatila u peškiru. Zaboravila sam da ponesem donji veš i pidzamu. Krećem ka sobi i na hodniku sretnem Davida koji se prvo iznenadi,a zatim me pogleda nekim nedefinisanim pogledom.'Боже мой...'('Bože moj...'), kaže na Ruskom ali shavtim šta je rekao. Idalje me gleda istim pogledom,a onda mi pridje u dva koraka i obavije svoje ruke oko mog struka stišćući me.
David pov.
Posmatram njenu braon kosu koja je priljubljena uz njeno rame i grudi. Postajem ljubomoran na nju. Želim da budem ja taj čije će usne ljubiti njenu nežnu,opojnu kožu.
Njen miris mi se uvlači u nosnice i izludjuje me. Ovaj miris mi uliva neku sigurnost... Sigurnost da je ona tu,pored mene. Sada,uvek i zauvek.
Gleda me zbunjenim pogledom i to je nešto što mi u ovom trenutku izgleda preslatko. Prilazim joj što brže mogu i hvatam je za struk,privlačim je sebi i gledam u oči. Mislio sam da ne postoji definicija savršenstva dok nisam sreo devojku ispred sebe. Tako nežna,tako brižna,slatka,iskrena i u ovom trenutku postidjena kao kakvo detence sa crvenim obrazima jedva stojeći na nogama me gleda i ne trepće.
Nasmešim se te progovorim spuštajući čelo na njeno: ' Znaš li da si preslatka kada si zbunjena i postidjena hmm?'Udari me u grudi i pokuša da odbrusi : ' Nisam postidjena i šta si me stiso ko' da žensko u životu nisi video'
'Ovakvo žensko još uvek nisam',kažem i pribijem je još više uz sebe.
'Pa dokle više sivonjo,ajde ako možeš polomi mi kičmu', pogledam je i zasmejem se...Ova žena je stvarno nešto posebno.
'Zar si morala da pokvariš ovaj trenutak?'
'Koji trenutak,lomljenja moje kičme? Prosto jako romantičan momenat,nema šta...'
'To lomljenje kičme bih ti nadoknadio, kasnije...', kažem i nasmešim joj se svojim osmehom.
'Nego šta nego da mi nadoknadiš. Primam samo keš. Odšteta za zlostavljanje da te ne bih tužila'
'Kome bi mene tužila,svega ti?', kažem kroz smeh znajući da mi policija ne može ništa.
'Višim silama'
'Molim?'
'Proklinjaću te u ime onoga hleba, samo se ti zafrkavaj sa mnom!',krenem da se smejem i time opustim stisak oko njenog struka,a ona se izmigolji i stane paralelno sa mnom pre nego što se okrene i krene ka sobi marširajući kao mali teletabis.
'Gde ćeš?', pitam dok odmeravam njene obline.
'Lijte kiše, hladne vode, Taša ode Taša odee',zakrešti.
Tamara pov.
I dok pevam,čujem Davida kako priča na ruskom i shvatim da je rekao nešto kao "luda" ili "ludača"
'О Боже, как ты создал такое сумасшедшее существо?' (' O Bože kako si stvorio ovako ludo stvorenje?')
'Šta si reko'? Ja luda a? Ja luda? Nemoj sad da ti pokažem kako Srpkinje leše od batina!',zagleda se u mene i pukne od smeha.
'E sad me baš zanima... Kako to Srpkinje leše od batina. Iako ne znam šta znači reč "leše".',nasmejem se i nadodam 'Oo saznaćeš kad te olešim ',kažem te se nasmejem na glas.
Zadjem iza vrata i presvučem se,a zatim zakoračim u dnevni boravak gde se nalazio David koji je sa zanimanjem gledao mene koja se mučim da dohvatim fen sa zadnje police,iako sam visoka.
Pridje i dohvati ga,posegnem za njim da ga uzmem,medjutim David ga izmakne.
'Šta to radiš? Daj mi!', nakon moje rečenice me samo pogleda i nasmeje se onim pokvarenim osmehom od uva do uva.
'Zavisi šta želiš da ti dam',kaže i namigne držeći idalje fen izvan mog domašaja.
'Želim da mi daš krst da se pomolim Bogu za tebe da ti podari makar malo mozga', kažem te se namrštim.
'Oho padaju uvrede sa tvoje strane... Moraćeš mi se odužiti za to', kaže i otkrije niz belih bisera.
'Sve što treba da uradiš je da mi daš fen, je li to toliko teško ?'
'Smem li ti ja prosušiti kosu',i baš kada sam htela da kažem "ne",nadodao je: 'Molim te...',a zatim me pogledao molećtivim pogledom.
Klimnula sam glavom i nasmešila se, jer... prosto nisam bila u mogućnosti da uradim ništa drugo...'Sedi ovde',seo je na fotelju,a zatim tupnuo na mesto ispred njega.
Sela sam,a on je počeo da mi suši kosu. Lagano je prolazio prstima kroz moju kosu,a moji kapci su vremenom postajali teški. Naslonila sam glavu na njegovo rame i opustila se skroz.'Prija mi ovo',kažem iskreno i još lepše se namestim u njegovom zagrljaju dok lagano završava sušenje moje kose.
'I meni puslice. Nisi ni svesna koliko. Volim što ti prija ono što činim za tebe, volim što uživaš jer samo to i zaslužuješ', šapuće mi na uho.
'Mislim da ću zaspati...', kažem te osetim njega kako me nosi i poleže na svoj krevet.
'Spavaj...', kaže te me okrene da ležim na kuku,ledjima naslonjena na njegove čvrste grudi.
U tom trenutku čujem pucanj,a već u sledećem shvatim da to nije pucanj već grom i shvatim da grmi. Nešto čega sam počela da se plašim one kobne noći kada sam izgubila sebi najmilije ležeći sama, potpuno sama i bespomoćna, gledajući krv na sve strane i slušajući ove strašne zvuke, odnosno grmljavinu.
'Ne mogu...', kažem a on se trzne.
'Šta ne možeš srećo?', upita zbunjeno.
'Ne mogu da spavam', kažem kako i jeste i odlučim da mu priznam da se plašim grmljavine iako je to mozda u ovom trenutku malo smešno,ali objasniću mu sve... jednog dana.
'Zašto?'
'Plašim se grmljavine...', kažem i na trenutak se osetim glupo.
'Hej,hej jel ja to čujem stid u tvom glasu? Ne trebaš se stideti svojih strahova. Svaki čovek ih ima. A hrabar čovek je onaj koji prizna strah i pokuša da ga prevazidje. I ja sam jako srećan što si odlučila da podeliš to sa mnom puslice', tiho mi šapuće na uho i ljubi me u rame.
'Hvala ti', kažem i čujem samo jedno dugačko "Ššš",a zatim osetim poljupce koji se nižu celom širinom mojih ramena kao i njegovu ruku koja pronalazi i podvlači se pod moju,a druga mu dolazi na moja ledja koja mazi polako,kružnim pokretima.
'Dok sam ja živ tebi neće faliti ni dlaka sa glave Tamara,znaj to. Za sada,sutra i zauvek' ,kaže između poljubaca nanizanih na moja ramena poput bisera na ogrlici.
Zadnje što sam osetila je kako mi tiho šapuće 'Spavaj puslice...',a onda sam zaspala sa njim u mislima. Da li je dobro što sam se vezala za ovog čoveka ovoliko?
...
U sledećem poglavlju će se razotkriti neke tajne iz prošlosti,kao i bolne tačke. Evo ga novo poglavlje i nadam se da vam se sviđa... Želim da vam poželim najpre srećne praznike i Novu godinu. Ljubim vas sve! ❤️
YOU ARE READING
MOJ GRUBI RUS
RomanceOn je bio grub. On je bio umišljen. On je bio opasan. Ona je bila luda. Ona je bila direktna,bez dlake na jeziku. Ona je imala svoje JA. Ukoliko se suprotstavite Davidu Nikolajeviču da li će vas on uništiti? Odgovor bi bio 'da'. Ali,da li će on uniš...