...
David pov.Izlazi i ponovo onako neodoljivo miriše... Smiri se Davide nije trenutak. Moraš porazgovarati sa njom.
'Tamara moramo porazgovarati'.
..."O čemu?", pita me dok trepće onim dugim trepavicama i nesvesno me zavodi, no nije sada vreme za to Davide!
"Ne želim da radiš više",ni pet, ni šest odlučim odmah da predjem na stvar.
"Ma važi",kaže neozbiljno i zamahne rukom u vazduhu.
"Ja sam ozbiljan", pogleda me i u očima joj vidim vatru,besna je.
"Davide izvini šta ti umišljaš? Ja sam svakako htela da ti kažem da ja od sutra ponovo počinjem da radim", izgovori sve u jednom dahu.
"Tamara ja sam rekao nešto",kažem i ugledam joj varnice u očima,ako je moguće još veće nego što su bile.
"I ja sam rekla,ne znam šta ti nije jasno kod toga da mene niko neće izdržavati na taj način, želim biti samostalna žena i želim raditi ono što sam do sada radila. Rad sa decom me inspiriše i daje mi posebnu čar života,deca za mene predstavljaju ljubav. U ostalom,da te malo bolje upoznam sa mnom, meni niko ne određuje šta ću ja da radim!",i opet shvatim da mi se svidela od svih mogućih baš ona koja je tvrdoglava,baš ona koju ne mogu ukrotiti i zapitam se po ko zna koji put jesam li ja mazohista?
Tamara pov.
"Dobro. Možeš biti samostalna žena i raditi kod mene u firmi", govori dok ustaje i kreće ka meni,a ja,nakon što to izgovori se zapitam ko se meni svidja... Ovaj tvrdoglavi Rus sivonja,pa ne mogu da verujem.
Čuje li on mene,ili mu, što se kaže na jedno udje na drugo izadje..."Aha, Davide ne želim raditi za tebe,već u državnoj ustanovi gde već i radim i nastaviću da radim kao prvo,a kao drugo, čuješ li ti mene uopšte,deca Davide, deca su izvor moje sreće!",razderem se i pridjem mu bliže.
"Mhm, dozvoli mi da te učinim najsrećnijom", izgovori, nasmeje se pokvareno,pruži ruku ka meni i obuhvati me oko struka, te me privuče sebi.
"Pa ja stvarno ne mogu da verujem! Ne Davide nisam na to mislila", kažem te ga pogledam idalje ljuto.
David pov.
Vidim da stvarno voli to što radi,vidim da joj deca daju energiju,da uživa u tome što radi. Ne želim joj oduzimati tu ljubav,jer njena sreća je nešto što me čini, na neki čudan način ispunjenim i zadovoljnim.
"Dobro puslice,biće kako ti želiš...", kažemo te je pomazim po obrazu da bih makar malo ukrotio životinju u njoj koja je pobesnela. Čoveče,od kad sam ja postao ovoliki papučar?
"E moj ti,postaješ pičkica brate moj, polako ali sigurno", čujem Srdju iz predsoblja i nasmejem se.
"Vidiš šta mi ova žena radi brate moj?", okrenem Tamaru i naslonim se na njena ledja,te je poljubim u potiljak i stavim glavu na njeno rame.
"Ooo ova žena će ti doći glave budeš li je nervirao ovako...",zvoca gledajući me preko ramena,a ja joj poklonim jedan osmeh.
"Ne brini se kumo zajedno ćemo ga tući!",kaže ovaj ludak i krene da se smeje ko' lud na brašno kako me pogleda.
"Nisam ti ja kuma bre",Tamara ga pogleda i nasmeje se.
Tamara pov.
"Bree", počne da razvlači i da me zajebava. E nećeš ga majci Rusče jedno malo namazano, pokvareno!
Ugrizem ga za prst,a on zajauče i pusti me na tren,ali dovoljno da se izmigoljim iz njegovog stiska i pobegnem u kuhinju.
"Dakle Srdjane šta piješ?",viknem iz kuhinje.
"Kafu kumo",kaže namerno me provocirajući.
"Kakvu kumino?",viknem sarkastično.
"Uf može jedna zašećerena da me pukne malo šećer u glavu!",drekne.
"Dovoljno si ti puknut u glavu,blago meni", kažem no oni me ne čuju.
David se odjednom, niotkuda pojavi iza mene te mi se približi i šapne na uho: "Platićeš mi za onaj ujed",po završetku slatke pretnje mi namigne i podje u dnevni boravak te dovikne "Može i meni jedna kafica".
"Može tebi jedna masnica... I to ona na oku plava i nimalo lepa", kažem više za sebe te nastavim da im kuvam kafu.
David pov.
Sedam kraj Srdje i počinjemo neobavezno da pričamo,dok se meni u mislima mota vatrena Srpkinja koja se upravo nalazi u mojoj kuhinji i pravi mi kafu. Pre nisam popuštao...nikome. Mada,pre nisam bio ni prema kome ovakav kao što sam prema njoj. Postajem nejasan sam sebi.
...
Nadam se da vam se svidelo novo poglavlje. Vojtujte i komentarišite da čujem utiske. Nije me dugo bilo,znam. Potrudiću se da budem učestalija... Do sledećeg poglavlja,čitamo se !
ESTÁS LEYENDO
MOJ GRUBI RUS
RomanceOn je bio grub. On je bio umišljen. On je bio opasan. Ona je bila luda. Ona je bila direktna,bez dlake na jeziku. Ona je imala svoje JA. Ukoliko se suprotstavite Davidu Nikolajeviču da li će vas on uništiti? Odgovor bi bio 'da'. Ali,da li će on uniš...