15.POGLAVLJE

4.7K 166 33
                                    


"Davide..."

"Ššš,sada si cela moja", kaže i nastavi da spušta poljupce niz moje telo,a ja se prepustim.

Kako telom,tako i dušom.

...

Tamara pov.

Budim se u beloj postelji sa čovekom koji mi je za kratko vreme srce učinio svojim. Ruka mu se nalazi oko mog struka, pribijajući me uz svoje grudi. Pogledom mu pratim grube crte lica dok u pogled pridružujem i dodir.

David pov.

Prstima mi nežno i sporo prelazi po ivicama lica i izludjuje me. Hm,pa probaćemo malo da se zabavimo...

"Davide! Uplaši me budalo jedna!",krikne dok me šutira,a ja padam sa kreveta smejući se kao pomahnitao i valjajući se po podu nakon što sam groknuo i zagrizao joj blago prst.

Sidje sa kreveta i krene da skače po meni dok se dere: "Prase jedno!",i počinje da se smeje na glas. I tek tada shvatim koliko je neodoljiva.

Obuhvatim je za struk i podignem,a zatim lagno spustim na krevet.

"Da li moja dama ima išta isplanirano za večeras?", kažem senzualno i trepćem.

"Dama ima isplanirano da gleda utakmicu večeras!",kaže bez razmišljanja,a ja prasnem u smeh ponovo ovog jutra. Da, upravo u ovu ženu sam se zaljubio. U moju damu koja je u stanju svima sve po spisku...

"Ti to mene ismevaš?", kaže i pogleda me sa skupljenim očima.

Tamara pov.

"Ma mislim da ti se pričinjava", kaže i nakezi se.

"Davide nemoj da me izazivaš ili..."

"Ili?",upita podižući obrve.

"Ili ću...",ne stignem da završim rečenicu kada krene da me golica.

"Prestani Davide udaviću te sopstvenim rukama ne prestaneš li!",jedva kažem od smejanja.

"Uu poprilično hrabro za nekog ko je trenutno u ovoj poziciji", nastavlja da se kezi,jao kako ću ti skinuti taj smešak sa lica.

"Da, upravo tako... trenutno", kažem i ugrizem ga za ruku.

"О, какой безумец!" (Jao kakva ludača!"),zaprepašćeno vikne nešto na ruskom smejući se.

"Šta se smeješ,šta si reko' sad?"

"E baš neću da ti kažem!",vikne odaljavajući se od mene i plezeći se.

"Davide!",viknem.

"Ludačo!",uzvrati mi.

"Šta je?!"

"Oh ništa,mislio sam da se dozivamo ", kaže dok mu se osmeh razvlači od uha do uha.

David pov.

"Ma sad ćeš ti videti ko je ludača!",ustane za mnom,uhvati papuču i krene ka meni.

Počnem da trčim,a ona krene da me juri,sa papučom.

"Dodji,dodji blago meni!",dere se za mnom dok se ja penjem uz stepenice.

"Dodji ti kod mene!"

"Idalje si muškaja sukaja,a povrh svega pičkaja, što se da videti iz priloženog!", kaže smejući se i jureći me po hodniku.

"Uf to ćeš morati da proveriš puslice !",stanem i dočekam njen udarac u dupe sa papučom, dok je sa rukom privučem uz sebe. Njoj u tom trenutku ispadne papuča koju je držala u ruci. Pogleda me u oči i nasmeši se.

"Oho,sada kada nemamo vatreno oružje,sada se koristimo šarmom ?",slušajući me osmeh joj se samo povećavao.

"Mhm,znamo da ovom šarmu ne možeš odoleti...", kaže tiho dok stavlja svoje male šake na moje grudi. Srce ponovo krene da mi probija grudni koš,a razum mi se u potpunosti muti.

"Upravo tako,zato se pazi", kažem podjednako tiho, a zatim je uhvatim za vrat i poljubim je.

...







Ide uskoro novo poglavlje. Nadam se da vam se ovo svidelo. Hvala vam što ste idalje tu, što me podržavate i pratite Davida i Tamaru. Ljubim vas sve! Do sledećeg poglavlja, čitamo se! ❤️

MOJ GRUBI RUS Where stories live. Discover now