Budim se u krevetu i osetim nekoga pokraj sebe. Okrenem se i ugledam onog Rusa. Pa šta uradi crna Tamara sunce li ti poljubim?! A ne,ne,ne idalje sam u trenerci i duksu ali šta ću ja ovde bre?Osetila sam migoljenje,a zatim sam ugledala onog Rusa kako me promatra i kako mu se kez formira na licu.
'Jutro buntovnice'
'Alo bre kakvo jutro šta ću ja ovde?',da me nije kidnapovao čoveče ... Da,da to bi već imalo smisla.
'Ti! Ti si me kidnapovao medjedu jedan!', pogledao me je,a zatim prasnuo u smeh.
'M-medjed hahahahahha ti si stvarno luda ženska čoveče hahah',nastavio je da se smeje kao kakva svinja a ja sam se sve više nervirala.
'Pa kad jesi medjed imaš dva metra i još si i krupan ko da si Srbin a ne Rus čoveče...',i tad mi je palo na pamet... Kako on zna da priča na srpskom ovako?
'Hoćeš da kažeš da nisam zgodan?',rekao je prikazivajući svoj biceps ispred mog nosa... Ne da je zgodan nego bih ga silovala... Ali džabe kada s druge strane...Ma šta ja lupam i razmišljam o tome...au ja sam otišla s mozgom čoveče...
'Как вы милы и глупы'('Kako si samo slatka i luckasta'),rekao mi je smešeći se. GLUPA MOLIM?!
'Ja glupa?! Ja glupa? A ne ti nisi samo muškaja sukaja ti si muškaja sukaja pičkaja!',rekla sam okrenula se ka vratima i besno prošla kroz njih,zato što i jesam besna. Što sam ja uopšte ovde čoveče ničega se ne sećam,a sad i glava kreće da me boli...
'Stani ludačo luda!',jedva je pričao od smeha dok me je sustizao i hvatao oko struka okretajući me ka sebi.
'Skidaj svoje ruke s mene! Ne interesuješ me! Šta ću ja ovde?! I ne nisam glupa ti si!',osećam se kao malo dete,a tako se i ponašam, ali iznervirana sam i to jako. A i ove njegove ruke oko mog struka prave neku čudnu paniku u meni i to me nervira.
'Čekaj, smiri se Tamara...',kako on zna moje ime? A da rekla sam mu... Nema veze... Ponavlja ovo 'smiri se Tamara' dok mi palcem mazi obraz... I nekako me stvarno smiruje. Ma šta ja pričam...
'I kako ja da budem mirna kad mi maziš obraz i tako si mi blizu?! Nerviraš me! Ovo je moj lični prostor!', pomerio se metar u nazad i digao ruke u vis kao da je nevin,a zatim otkrio niz belih bisera.
'Do maločas si ležala kraj mene i celu noć me grlila i gnjavila,a sada histerišeš?',šok,šok i šok. Au ja nisam normalna... Pa daa ja sam se bila napila juče ... Nije mi dobro.
'J-ja grlila sam te?'
'Da,da i sve vreme si mi pričala "češkaj me" i stavljala mi ruku u tvoju kosu...',pa dobro... To je normalno za mene. Ali opet on? Njemu? Šta alkohol radi od čoveka čoveče...
'I jesi li?'
'Šta?'
'Pa češkao!!?'
'Jesam', kaže i nasmeši se pokvareno.
'Dzukelo! Iskoristio si što sam pijana!',gledao me je idalje sa onim osmehom.
'Možda...'
'Nije možda nego jeste! Šta ja radim ovde je li bre?! Odakle ja ovde uopšte? Ha?!'
'Bila si pijana i izašla si napolje. Ja sam išao ka svom autu i video tebe kako mlataraš rukama i nogama i pevaš neku vašu navijačku pesmu. Zatim ti je prišao neki dečko i hteo da ti "pomogne" ,ali otkuda ja da znam da on tebi hoće da pomogne? I ja sam prišao i popričao sa njim malo grublje,da bih kasnije shvatio da ti je zaista prišao sa namerom da pomogne ali bilo je kasno. Dao sam mu malo para da ne bi pravio problem i on je otišao. A tebe sam strpao u kola, dovezao svojoj kući jer nisi znala gde živiš i stavio te u krevet da spavaš.'Pa hvala ti ali to nije lepo!'
'Šta nije lepo?'
'Nije lepo to što si izudarao tog dečka!'
'Uzeo je pare i otišao šta me briga...',rekao je hladno.
'Kako možeš biti tako hladan?'
'Šta tebe briga',rekao je i pogledao me grubo.
'U pravu si... Baš me briga u ostalom ne znam ni kako se zoveš zašto bi me i bilo briga za tebe... Hvala ti i dovidjenja'
David pov.
'Zovem se David Nikolajevič. A ti ne ideš nigde mlada damo', pogledala me je čudno a zatim se nasmešila. Ova devojka...iritira me.
Sinoć dok sam je mazio dok je spokojno ležala na mojim grudima i milovala mi ista rukom...Osetio sam nešto što nikada nisam prema ženskom biću. Ni prema jednoj. Iako sam ih imao mali milion. Ona. Ona je nešto posebno. Nešto što sam sinoć prisvojio. Iako ona toga nije svesna. Ali biće. Moja preslatka sukaja hahah.
'Lepo ime. Ali ja nisam dama...',rekla je to i nasmešila se. Kako neko može imati tako sladak osmeh? Oči joj se smeše ... Predivna je i tako luda. Pa dobro čuo sam da su Sprkinje najludje. A sada to i vidim. Tamara je prvoklasna ludača.
'Želiš li nešto da popiješ?'
'Jedno pivo pobratime',reče Tamara ko iz topa. Nisam mogao a da se ne nasmejem tako lepo a tako muškaračasto biće.
'Koje?'
'Zaječarac jedan'
'Uuu svidja mi se izabir',nasmešio sam se ludači.
'Posle piva ću polako krenuti...'
'Važi'
Ma,nema šta. Ona je moja. To je gotovo. Samo još totalno da je prisvojim. Gotovo je. Zacrtao sam da će biti moja još prvog puta kada sam je video. Iako se čudim sam sebi na jačini iznenadnih emocija koje osećam,siguran sam u njih. Nasmešio sam joj se i seo kraj nje sa dva Zaječarca...
...
Nadam se da vam se sviđa ,ljubim ❤️
YOU ARE READING
MOJ GRUBI RUS
RomanceOn je bio grub. On je bio umišljen. On je bio opasan. Ona je bila luda. Ona je bila direktna,bez dlake na jeziku. Ona je imala svoje JA. Ukoliko se suprotstavite Davidu Nikolajeviču da li će vas on uništiti? Odgovor bi bio 'da'. Ali,da li će on uniš...