Osetim ruke na struku,okrenem se i ugledam Davida. Iz očiju mu šiba bes ali i neko...zadovoljstvo? Joj samo da ne napravi neki skandal...David pov.
Ubiše me u mozak ovi ljudi, razmišljam dok hodam po restoranu i pogledom tražim puslicu.
Kada je ugledam pored Radjena svaki nerv mi poskoči. Ta gnjida. Oduvek je hteo da mi podmetne nešto i potajno priželjkivao da se spotaknem. Oduvek je bio ljubomoran.Naliv besa preplavi moje telo kada vidim da je krenuo da poljubi ruku moje devojke! Moje!U par koraka se približim Tamari i čujem kako mu uzvraća:
"Mislim da za tim nema potrebe gospodine. Tamara Tadić,devojka Davida Nikolajeviča",to izgovori tako ponosno da poželim da je istog trenutka uzmem sad i ovde.U jednom koraku joj se približim i uhvatim je za struk. Tamara okrene glavu ka meni i pogleda me sa strahom u očima. Pripijem je još više uz sebe,zaronim glavu u njenu mirišljavu,kestenastu kosu i poljubim je tu. Smirim tako i sebe i nju,a zatim progovorim: 'Mislim da je dama rekla svoje', kažem odsečno i pogledam ovu gnjidu ispred sebe. A kada uhvatim kako je pogledom odmerava od glave do pete,svaki nerv mi se podigne. Cimnem se u nameri da istog trena dodjem do njega i rasparčam ga,a Tamara mi uhvati ruku,vrati je na svoj struk i krene da je mazi u nameri da me smiri, što joj i uspe. Smirim se i čvršće je stisnem uza se.
'Samo se pitam šta ovakva dama traži sa ovakvim...', zaćuti,pogleda me i pokvareno se nasmeje. Meni puls skoči i znam da mu je ovo bilo zadnje.
U par koraka se nadjem ispred njega i zavalim mu pesnicu iz sve snage,a on padne. Nastavim da ga udaram iznova i iznova.
'Davide! Davide prestani! Davide pa ubićeš ga!',čujem Tamaru kako se dere. Ne,nije još dosta.
'Davide prestani,molim te!', Tamara se prodere kroz jecaj. Da li ona to? Okrenem se i pogledam u moju puslicu. Stoji na pola metra od mene. Suza joj suzu stiže. Izgleda prestrašeno i izbezumljeno. U trenutku mi se slomi ono što sam mislio da nemam. Moje srce se rasparčalo u sto bolnih delića. Krivac za njeno stanje sam jebeno ja. Izludim na tu činjenicu i krenem da joj se približavam. Kada stanem ispred nje pokušam da joj dotaknem obraz i obrišem suze,ali ona se izmakne.
Čujem smejanje u pozadini, pogledam preko ramena i vidim ovog psihopatu kako se smeje dok mu krv curi iz usta. I znam da je zadovoljan i srećan jer se Tamara odmakla od mene i nije mi dopustila da je dodirnem.
'Sa tobom ću završiti drugi put!',doviknem mu,a zatim se okrenem ka Tamari,ponesem je i krenem ka izlazu iz restorana. Nešto što mi je jako čudno i što me zabrinjava je to što se ne pomiče dok leži na mojim rukama.
Kada stignem do izlaza iz restorana vidim Srdju i zamolim ga da sredi onaj haos koji sam napravio i da kaže ostalima da sam morao da odem iz opravdanih razloga.
Kada stignem do auta prvo stavim Tamaru na suvozačevo mesto,a zatim i ja sednem u auto. Okrenem se skroz ka njoj i posmatram je. Sedi i gleda u jednu tačku,bez ikakvih emocija. Ne mogu da je gledam ovakvu.
Znam da sa ženama treba biti nežan, ali ja sam sve samo ne to. Medjutim,za nju,ja biću najnežniji čovek na svetu.
'Puslice moja, oprosti mi. Ne znam šta se desilo sa mnom. Jednostavno kada sam video kako te ona ljiga odmerava,tebe, nešto što je moje. A nadam se da si shvatila da ja ne delim ono što je moje... Poludeo sam. Najmanje što sam želeo je da te zastrašim i rasplačem. Svaka tvoja suza me je zabolela. Molim te reci nešto...' , tiho sam joj pričao i stavio svoj dlan na njen meki obraz. Opustila se i naslonila se skroz na moj dlan. Zatvorila je oči i rastvorila usnice dok joj je donja zadrhtala.
Duboko je udahnula,te izdahnula,a zatim progovorila: 'Opraštam ti Davide. Ali nemoj da ti se ovako nešto opet ponovilo! Sebičan si Davide,više nisi sam. I ja sam tu. Šta misliš kako bi se ja osećala da se tebi nešto desi,je li?!',kaže odsečno i pogleda me sa odredjenom dozom oštrine. Hvala Bogu, vraća se.
'Znam puslice...',kažem i spustim pogled. Znam da sam ispao seronja. Ali isto tako znam da se ja, David Nikolajevič skoro nikada nisam izvinjavao,ali danas sam to učinio. Ova žena me menja,nadogradjuje me,na bolje.
Odjednom osetim kako me privlači u snažan zagrljaj. Gladi mi kosu i miriše mi vrat. 'Idiote jedan',govori i poljubi me u vrat.
'Puslice...',smiruje me i izludjuje u isto vreme. Uhvatim je za kukove i ...
...
Evo ga nastavak.Želim da čujem mišljenja? Samo da kažem da je ovo treći put kako pišem ovaj nastavak. Prvo sam ga napisala na ćirilici i onda sam tek pri kraju shvatila da je na ćirilici i morala sam da pišem ponovo na latinici jer dosta vas ne zna ćirilicu. Sledeći put kada sam pisala ne znam kako ali je wattpad izbrisao nastavak, odnosno nije mi se sačuvao. I u suštini sam ispizdela. Ali,evo ga isčekivani nastavak... Ljubim! ❤️
YOU ARE READING
MOJ GRUBI RUS
RomanceOn je bio grub. On je bio umišljen. On je bio opasan. Ona je bila luda. Ona je bila direktna,bez dlake na jeziku. Ona je imala svoje JA. Ukoliko se suprotstavite Davidu Nikolajeviču da li će vas on uništiti? Odgovor bi bio 'da'. Ali,da li će on uniš...