Popatrzył na mnie. Próbowałam zobaczeć jakieś zarysy uśmiechu ale nic z tego. Patrzył na mnie i o czymś myślał.
Martinus-To chyba mi się śniłaś....
Odbiłam się od fotela. WTF?! Czy on serio? Ja straciłam wiare w ludzkość. Co to znaczy????
Ja-Powiedz tylko jak ci się ten sen skończył....
Drgałam pomimo tego że byłam w jego bluzie i było włączone ogrzewanie. Czyli chyba z nerwów.
Martinus-Ja... Uderzyłem cie....
Odwrócił głowe do kierownicy. Patrzył na nią jak na małe dziecko. Ja... To serio serio? Tak po prostu śnił się nam ten sam sen? Czy to coś w rodzaju "ukryta kamera"? Raczej powątpiewam w to.... Oparłam sie na fotelu. Złapałam go za ręke. Spojżał na mnie. Chyba mu było głupio. Nie wiem czemu. Przecież znając go bije dziewczyny co najmniej 5 razy dziennie. Tak mi był bliski a jednak tak daleki...
Ja-To śniło nam się to samo
Uśmiechnęłam się do niego. Zrobił śmieszną mine i od razu zrobiło się luźniej. Staliśmy tak pod jego domem dobrą godzine. W końcu doszło coś do mnie....
Ja-Mam iść do ciebie w tym stroju? To nie będzie dziwne?
Podwinęłam bluze. Patrzył napalony na moją klatke piersiową. Szturchnęłam go. Od razu zasłoniłam ciało bluzą i otrząsnął się. Zaśmiałam sie. Cali chłopacy... Tylko ruchanie im w głowie.
Martinus-yyyy nie haha... Moja starsza siostra zostawiła w moim aucie troche rzeczy to ja wyjde i ci przyciemnie szyby to ty się przebierzesz oki?
Dziwny przypadek
Ja-Tylko przyciemnij a nie będziesz się gapić XD
Zaśmialiśmy się oboje. Przyciemnił szyby i wyszedł.
Czułam dym ale go nie widziałam. Znowu głupek pali. Ubrałam sie i wyszłam z auta. Byłam w szaro żółtej bluzie z białymi spodniami i białymi sneakersami z Gucci. Martinusowi się to spodobało bo złapał mnie za biodro i przyciągnął do siebie. Dość brutalnie... Niespodobało mi sie to. Posłałam mu krzywą mine. Ten się uśmiechnął i wpakował nas do jego domu.
CZYTASZ
Tylko My ~ Martinus Gunnarsen
Fiksi Penggemar[...]Ja za kogo ty mnie masz? Spojżał mi prosto w oczy. Użekł mnie ten czekoladowy brąz. Oczy jego były przepełnione miłością. Gdzieś z tyłu unosił się smutek. Mogłam w te oczy patrzeć całe dnie.. Martinus za 1/2 mnie i mojego serca. Staliśmy się je...