Keşke kendi hayatimizı secebilsek keşke zamanı geriye alıp o hataları yapmasalaydik ama keşkeler isey yaramıyordu bu hayatta benim en büyük keşkem doğmaktı .
O facianın üzerinden 2 hafta geçmişti o gün aras beni nekadar hayır desemde hastaneye götürmüştü sonuç olarak dana kadar bir iğne ve serum yemiştim.
Arasa nekadar sorsamda umuda ne olduğunu söylemiyordu umut umrumda degil di ama ya öldüyse benim yüzümden arasın hayatının kararmasini istemiyordum . Peki itiraf ediyorum umutlara bisey olmasını istemiyordum üvey kardeşim veya umut olduğu için değil bir insan olduğu için belki değişirdi?
Aras L koltuğun köşesine yayılmıştı masal ise filim yerine arası izliyordu bense filimin nekadar saçma oldu- NEY MASAL ARASAMI BAKIYO ? Gözlerim masal arasın arasında mekik dokurken olayın şokundan çıkıpasala bir cimdik attım etinize koparmış olabilirim masal "AOWWW" diye ciyaklarken aras bize bakıp "Noldu ?" Dedigind3 ben "Hiiiç " desemde aras inanmamıştı tamam bi insanın seni iyi tanıması hatta kendinden bile iyi tanıması bazen sinir bozucu olabiliyordu . Masal tAaa acıdı be arizona kerpenkelesi" aras gülerken ben kahkahayla "Kerpenkele" dememle ardayla biz kopmuştuk .
En son arda gülmekten koltuktan yere düşüp bacağını masaya vurmuş ve gulmesi yarim kalmıştı cunki malsalda kahkaha atmıştı benim kahkahalarım 2 ye katlanmıştı ve yanlislikla saçma sapan bir domuz sesi çıkmıştı ben susarken aras acısını unutup buna gülmüş ve sonuç hepimizin yanaklari felç ti . Annem evet o günden sonra annemin kıymetini anlayıp annem diyip sarilmistim annemin olanlardan haberi yoktu onu gecistirmeyi başarmıştık , annem kapıdan içeri girdiğinde yüzü asıktı mal atlayıp "Anne iyimisin " dediğimde annem "Umut amerikaya gitmiş " demek yaşıyordu aras katıl olmamıştı annemin huznune kıyasla biz sevincimizi saklamaya çalışıyorduk şaşıramamıştık bile sevincimizden . Ben "Niye gitmiş?" Dedim annem " Bilmiyoruz" demişti. Masal kulağıma eğilip kıkırdayarak "Nedeni önemli değil gitmiş ya o yeter ikizim" eveeet bu doğruydu mutluyduk bu olay bizi birbirimize yakinlastirmisti . Ama tek sorun bu olaya arasın ifadesiz kapısıydı ben arasa gözünle bahçeyi işaret ettiğimde avizeye bakmıştı oksurdugumde " helal " demiş en son " Aras bi dışarı gelsene"dedigimde "ha dışarı gelmesemmi-" delici bakışlarıma maruz kalmıştı ve uçarak bahçedeki koltuklara kurulmuştu bende tam karşısına oturup " Dökül" dememle aras " ne ?" Dediğinde "Aras umuta naptın canım kardeşim " dişlerimi sıkarak söylemiştim ve aras arkasına yaşlanıp"Hicbisey" demişti gözlerime bakmıyordu yalandı "Yalan" aras "ha ?" Diye bir ses çıkardığında "Yalan söylüyorsun " dedim aras "Bugun benim arkadaşım parti veriyor sende geliyorsun !" Öküz insan bi nazikçe gelir misin der aras "Öküz ha?"ben gözlerimi pörtletip "Yak canım, ben sana dermiyim hiç ?" Evet her saniye diyordum ama dışımdan söylemeye birazcık yemiyordu cunki dersem aras beni yerdi ki şuan bacaklarımdan tutup beni kağıt gibi 2 ye ayıracak gibi bakıyordu ki yapardı 1.90 boy nedir be beni omzuna alıp düşürse felç kalırım allahım neden bu çocuk bukadar uzun benden alıp onamı verdin 1.68 nedir ya bari 1.70 olaydım düz hesap .
Aras üstüme üstüne geldikçe ben geri geri bitmiyordum tabikide neden derseniZ koltuklar havuzun yakınındaydı ve şuan kaçabilecek yerim yoktu tek geri adımımda havuzdaydım. Aras sinsice gülüp " Farecik kapana kisildin" dediğimde ben inanmazcasina " Hadi canım ciddi misin va- vay can-" ayağımın kaymasıyla ben soğuk suya varacağını düşünürken yine aras beni yakalamış ti beni bıraktığı an suya gomulucektim ama hayin aras " Bu öküz e 2. Borcun " demişti gereksiz seviyede yakındık başkası görse kesin yanliş- " A- arya " bide burdan yak hay som ağzıma ben o panikle arası itirmiş ve suya dusecsgimde aras beni tutacakken ikimizde havuza düşmüştük havuz 2,5 m idi düşerken ayağımı havuzun kenarına vurdugimdan kimildayamiyordum ben dibe batarken nefesimi idareli kullanmaya çalışsamda son nefesimi de salmıştım gözlerim kararmaya başlamıştı.MASAL DAN
İkisini öyle görmeyi beklemiyordum arastan hoslansamda aryanın mutluluğunu isterdim ama gözümün önündedelerdi ve çok yakınlardı beni görünce arya arası itirmiş ve havuza düşecekken aras onu tutmaya çalışınca ikiside havuza düşmüştü bikac sn de aras yüzeye çıkmıştı ben " Benim sana dediklerime karşı bunu gözümün önünde mi yapıyorsunuz " dedim evet ona hislerimi açıklamıştım o facia gün arası buluşmaya çağırmış ve hislerimi anlatmıştım. Aras " Masal bizden olmaz demiştim" hala havuzdaydı tişörtü üzerine yapışmıştı ve saçları yla çok çekiciydi aras bi anda havuza bakınıp "ARYA" diye kukreyip havuza geri daldı aras birkaç saniye sonra havuzdan kucağındaki bacağı kanayan baygın aryayla çıkmasıyla göz yaşlarım akiverdi aras onu yere yatırıp kulağını aryanın kulağına dayadiginda "ha-hayır" demişti benim kardeşim benim saçma kıskançlığım yüzünden ölemezdi demi ?
Eeeeveeet bölüm nasıldı lütfen görüşlerinizi bana söyleyin seviliyorsunuz😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Teen FictionKalbimi bir adamla karartıp aşkın en koyu tonunu yaşamaya başladım nekadar yasarken ölsemde