12.Bolum

948 31 2
                                    

Her kızın ilk kahramanı babasıdır bana en yabancı kelime ama benim şu ana kadar tek kahramanım olmuştu aras abimdi aras, manevi kardeşim en önemlisi de gecmişimdi herkesin günlüğü benim arasım dı
   Şu zamana kadar hep mutlu olan biri değildim mutlu olduğunda da mutsuz olduğum dada yanımda olan tek kişiydi aras karşımda olan değil heleki bu denli yakın hiç değil kalbinin sesini duyar gibi oldum biran. Bakışlarının ilk defa daha farklı olduğunu bana ilk defa gözlerindeki hayranlığının başka bir dille anlatışını istemsizce bir adım geri gittim yoksa kalbimin ritmini bozuşu beni daha fazla korkutacaktı .
  Bana inat bir adım daha attı bende o bir adım daha ben ben atamadım duvara sırtımın degmesiyle hafif ileri gittim burnumun arasa deymesiyle duvarı tercih edip duvara yapıştım "A-ar-as biraz gi-gidermisin ge-geriye" hipnozdaymış gi bir anda kendine gelip geri çekildi o hızlı adımlarla giderken ben olayın şokuyla aras yüzünden 2. Kez hamağa attım kendimi 2.Kez di kalbimin ritmini bozuşu bir anlık istekle kafamı sallayıp bu saçmalıktan kurtdum beni korkutmak için o kadar yaklaşmış ti biliyordu ki göz temasıyla yola geleceğimi hamakta yatar pozisyona gelip hafif esen rüzgarın temi oksayisi hissettim.
  Gözlerimi gözlerimi kapattığım andakinden daha soğuk bir rüzgarla açtım içeri gitmek istemiyordum malasala hem kırgın hemde kızgındım ama bir yandanda eden bulur diyordu bir yanım . Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım evin bahçeye acılan kapısına doğru adımladım. Odama girdiğimde yattagimin ucuna oturup aras la cekindigimiz fotoğrafa daldığını fark edip kaybolan sesimi minik bir öksürükle bulup "Masal" diyebilmiştim masal "Aymira neden yapti-"sozunu kesip şak diye içimden gelenleri soyluyu verdim "Cunki senin arasa bakışlarını gördüm ona nasıl baktığını görsen bana hak verirsin bende seni yeni bulmuşken en azından ikincisinden mutlu olabileceğiniz bir çift olduğunuzu düşünüp baktım siz ilk adım atmıyorsunuz bende 4 nala koşu verdim " tek nefeste söyleyip masala baktığımda masalın üzerime atlamasıyla pardon ucmasiyla malum bu eve gelen uçmayı ogreniyo yere kapaklanmıştık o beni öpücük yağmuruna tutarken ben kahkaha atarak onu gidikliyordum bir anda kapının açılmasıyla kapıyı kafama yemem bir oldu ben acı ile inlerken annem endişeyle "Ay noldu ben mi yaptım" dedi yok annecim kapi bana kafa attı tabikide diyemedim kafa salladım ama çok açıyordu.
   Masal elindeki buz kalıbıyla bana ağzını açıp açıp soyleyeceginden vaz geçiyordu ben en sonunda dayanamayıp "Ayh masal şöyle sende kurtul bende " oda hazır mis zaten "Kız hakan ilk defa birinin dediği bir emir kipini oflayıp puflayip küfür etmeden yaptiii" ben ona yani derecesinde bakınca "Lan anlasana seni öpecekti ama kıyamadı oda seni istedi 4 yıl sonra bir kıza dokundu " ben şaşkınlıkla bakarken "Kız o zampara degilmi? "Masal dediğime kahkahayla gülerken ne dediğimi anlayınca bende kahkahayı bastım annem "Yok bu eve kursun döktürecem niye guluyosunuz  gene ?" Masal kahkahasindan zorlukla  "Bi-b-i-bisey-y-ok" diyebilmisti annem "Konuşmayı daha sökemedi bu salak annem bu ikizinin vitaminlerinide mide sen çaldın karnında?" Masal somurturken ben bastım kahkahayı annem " İyi ben kaçtım akşam babanızla biz gelmeyiz" biz bassallayip koltuğa yayıldık gülmem daha durmamisti durduk yere masala çatma isteğimle "Vitaminsiz " diyip kahkahayı basmamla kafama koltuğun koca minderini yiyip yere serilmem bir oldu öküz ben daha minderi üzerimden atamadan diğer 4 minderide üzerime koyup oturdu ben boğuk sesimle "Uğan vifaminfis sefibiv yahayayim" o kahkaha atarken kapı sesini güçlükle duymuştum aras masala "napıyosun öyle ya minderlerin üzerinde diyip koltuğa kendini atıp minderlerin yani benim üzerime ayaklarını uzattı ben boğuk bir çığlık atmamla ikiside yerlerinden sıçradı aras beni fark edince şaşkınca  "Aymira?" Dediğinde "Kurtağ" diyebilmistim havasızlıktan ölecektim aras minderleri fırlatıp elini uzattı elini tutmakta tedirgin olup tutmamaya karar vererek koltuktan destek alıp ayağa kalktım gözlerim masali ararken o merdiven lerin başından "Aşkım güzelim ayılımiram hazırlan HAKAN gil bizi bara davet ettoooğ" diye çığırmış ti ben oflayarak arası nedensizce umursamayarak yanından geçecekken kolumdan narince tutup "Neden böylesin? " dediğinde aklıma gelen ilk yalanı söyledim bende bilmiyordum ki neden böyleyim "Yorgun-" aras sozumu kesip "Değilsin bari beni kandırmaya çalışma!" Demişti ben " Masal olayından dolayı bana kızgın mısın?" Dediğimde gulseyip "Tabikide hayır" diyip saçlarımı karıştırıp koşar adımlarla kapıya giderken "Hazirlanin arabadayım " diyip gitmişti bende odama girip sırt dekorteli siyah ve birazcık mini onu sade ve kapalı  bir elbise giyip saçlarıma masa yaptım kırmızı ruj sürüp siyah bant ayakkabılarımı giyip zincirli çantama anahtar telefonumu koyup aşağıya indim tam kapıdan çıkacakken merdivenlerden inen masala baktım o dapdar göbek kısmı çarpı şeklinde göğüs ve sırt dekorteli bir elbise giymişti ve baya güzel taşıyordu ama bana göre acıktı ben bu hayata ait miydim tartisilirdi ben kapıyı acil çıktığımda arkamdanda masal cıktı ben arka koltuğa bindiğimde masala on koltuğu işaret etsem de o yanıma oturmayı tercih etmiş aras aynadan bize tip tip bakıyordu ben dayanamayıp "Nevar aras tip tip bakıyorsun " dediğime sinirle gülüp "Bu gece size tek bakan ben olmayacagim anlaşılan " diyip arabayı çalıştırdı.
   Bar baya lüks tü ve diğer barların aksine ne bir koku nede değişim insanlar vardı tam tersine tanınmış genç iş adamları ve kadınları veya onların çocukları vardı ve bizde onlardan biriydik ve oldukça egleniyor duk ama hakan oldukça gergindi arasın işi çıkmış ve gitmek zorunda kalmisti  bizimkiler hiç oturmayıp dans etmişti tabi bende en son yorulduğumu hissedince tam tek başına oturan ve HİÇ dans etmeyi sadece oturan hakanın yanına gidecekken bir kol beni tutmuştu tutan kişiye bakmamla dans ettiğime lanet etmiştim

    Bu kol kime ait acaba ?
   Aymira arasa mi kapılıyor?
   Masalla aymiranin arası aras yüzünden tekrar bozulabilirimi ?
   Tüm ip uclari diğer bölümde

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin