10.Bolum

1.1K 33 4
                                    

     Nekadar garip ki aras gittikten sonra gayet sessiz sakin geçmişti günüm annem ve babam ever üvey babam di ama yinede alışmıştım . Bana el bebek gül bebek bakıyorlardı şımarmismiydim KESINLIKLE EVET ben odamda çatlak ayağımla divi izliyordum saat gece 03:00 di leptobu kenara koyup pikemi üzerime çekip bugün olanları düşünerek küçük bir tebessümle uyudum.
   
    Sabah pardon hava daha yeni aydınlanıyor sabahın kötünde birinin yanımda kımıldamasiyla korkup bir hışımla arkamı donmemlesırtımın yatak la buluşup arasın üstüme çıkması bir olmuştu aras tek eliyle ağzımı kapatırken diğer eliyle ellerimi tutuyordu bacakları da bacaklarımı tutuyordu kahretsiz iğrenç bir alkol koşunun burnuma dolmasıyla kafamı çevirmeye çalıştım aras burnunu saçlarıma daldırıp kokumu ici Ne cekti. Kalbim paldır küldür atıyor yanaklarım elma  misaliydi aras bir anda kendini üzerimden çekip kapıyı çarpıp gitti . Ben olayın şokundan tek kelime edememiştim ama nedensizce aklıma daha demin önce yaşadığımız an gelince kalbim yerinde durmuyordu .
   Aras gideli yaklaşık 45 dk olmuştu uyuyamiyordum , sandalyemin üzerinden tişörtümu alıp giydim evet biz aras o haldeyken üzerimde mini şort ve yarim atletten oluşan doğrusu oluşmayan gecelik takımım vardı lanet olsun  .
     Seke seke zorda olsa Mutfağa inip kahve makinesini çalistirip mutfak tezgahına oturdum yaşadığımız an aklıma geldiğinde pardon hep aklımdaydı sadece daha detaylı düşününce neden önce beni bu halde bırakıp gitti sonra gelip yanımda alkollü bir şekilde uyudu ? Kafamda deli sor- hhhhıiiiihhhhh kahve makinesi kahvenin hazır olduğuna dair ses çıkardığından korkmuştum. Kahvemi alıp kocaaaaaaa bahçedeki korumalardan en uzak 2 duvar in köşesine taşıdığım hamaga oturup kahvemi yudumlamaya başladım.
     Gözlerimi vuran güneş ışığıyla güne başlamıştım. Güne güzel başlamasamda idare ederdi seke seke odama çıkıp malesef masal gardolabimi yeniledi için siyah diz kapağımdan 4 parmak yukarı sort ve üzerine bana baya büyük gelen ve üzerinde siyah LOVE yazılı  t shırs altınada beyaz  sporlarımı  giyip annemin ısrarın üzerine ayarladığı masalın arkadaş çevresi ile tanışmaya gitmek için hazırdım.
     


Bölüm gecikti ama nedeni var yeni kitabım HİÇ KİMSE yi okumanızı tavsiye etmem nie mi ? Tavsiye değil rica ediyorum bence baya güzel oldu ya

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin