Tony;
"Efendim?" diyen sese karşılık kafamı baktığım ekrandan kaldırmadan karşılık verdim. "Yerini bulmadıysan eğer hiçbir şey söyleme!" dedim sertçe. Aradan iki gün geçmişti ve ben bir işi becerip de S/A'yı bulamamıştım.
"Onu bulduk Tony." diyerek içeriye giren Yüzbaşına baktım bu sefer. Yanında Natasha ve Bruce ile bana bakıyorlardı. "Ne duruyorsunuz o zaman? Hazırlanın!" dedim hızla. Üçü de kafasını sallayıp dışarı çıktığında ben de zırhıma doğru ilerledim.
♤♧♤
"Deponun boş olduğunu görüyorum. Sadece... o bağlı ve orada duruyor." dedim geldiğimiz yeri havadan tararken. "Onu gidip oradan çıkartacağım siz de adamı halledin."
"Tony bekle! Yalnız..."
Dediklerini dinlemeden aşağı indim ve içeriye girdim. S/A gözleri kapalı, ağzı bantlı, elleri ve ayakları bağlı duruyordu. Etrafı birkaç kez kontrol ettiğimde tehlike göremedim ve S/A'nın yanına ilerledim. Zırhın içinden çıktım. "S/A benim Tony." diyerek fısıldadığımda hareketlenmeye başladı. Korktuğu çok belliydi.
Gözlerini, ellerini, ağzını ve ayaklarını açtığımda sıkıca sarıldı bana. Ben de ona karşılık verdiğimde omzumda çoktan ıslaklık hissetmiştim. Yüzünü tutup bana bakmasını sağladım. "İyi misin?"
Hala ağlamakta olan karşımdaki kadın tamamen bitik durumdaydı. Göz altları morarmış ve gözleri şişmişti. Yüzü gibi gözleri de kızarmıştı. Bileklerinde iplerin izleri var. "Hadi gidelim buradan." diyerek onu yavaşça oturduğu yerden kaldırdım.
Yanımıza gelen ekibe baktım. O adamı yakalamış hatta gerekirse öldürmüş olmalarını diliyordum. Eğer ölmediyse kendi ellerimle bile öldürebilirdim. "Kaçtı..." dedi Steve. İkimiz de birbirimize sinirle bakarken yanımda acıyla inleyen S/A ile ona baktım. Şu an onu buradan götürmem gerekiyordu. Daha sonra her şeyi tekrar yoluna koyacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLOMBİYA |TONY STARK|
FanfictionEgonun yakıştığı iki insan. Sadece bunu anlamak için tanımak lazım. Fakat iki zekinin birbirini tanıması kolay bir şey değil. Tony Stark'ın bir kalbinin olduğu kanıtıdır. #1 stark #1 sam #1 newyork #1 wintersoldier #1 falcon #1 clintbarton #1...