Jisoo oli lähtenyt jo usempi tunti sitten kotiinsa jolloin olin vilkuttanut hänelle pienen kerrostaloasuntoni ikkunasta. Asunto sijaitsi neljännessä kerroksessa ja luojan kiitos talossa oli hissi, koska jalkani olisivat kuolleet jo aikaa sitten jos olisin joutunut ravaamaan portaita joka päivä. Niimpä olin talonyhtiölle kiitollinen tuosta pelastuksesta.
Joka tapauksessa tuhersin nyt siis koulutehtävien parissa, kun instagram ilmoitti äänekkäästi uudesta ilmoituksesta. Huokaisten avasin puhelimen vilkaisten äänen aiheuttajan todeten sen olleen vain perus tykkäys johonkin kuvaani. En tiedä miksi, mutta jokin sai mut katsomaan ikkunasta ulos. Ei mitään hajua mikä se jokin oli, mutta kohotin katseeni ikkunaan antaen katseeni kiertää taliyhtiön pihassa. Katseeni kuitenkin kiinnittyi roskakatoksen liepeille missä näytti tapahtuvan jotain. Suoraan alapuolellani asuva Hoseokiksi tunnistamani henkilö puhui jollekin. Samaan aikaan hän viittoi suureleisesti talon suuntaan selittäen ilmeisesti jotakin reittiä. Sitten erotin toisen henkilön käsissä olevat päällekkäin olevat kahdet pahvilaatikot. Uusi naapuriko?
Hymähdin irrottaen katseeni ikkunasta ja kääntäen sen sohvallani makoilevaan Yeontaniin. Eli siis koiraani. Se tuhisi rauhallisesti nukkuessaan ja väkisin hymy nousi mun huulille. Hetken päästä koira havahtui hereille, venytteli ja hyppäsi alas tullen sitten jalkojeni juureen kerjäämään huomiota. Otin tämän ulkoilutus kamat ja lähdin huomionkipeän karvakasan kanssa ulos.~~~~~~~~~~~
Hejsan! Tällä hetkellä mä oon matkalla kouluun, en mitenkään innoissani, mutta onneks on vaan 3h :33
XOXO
Efheyu 💙
YOU ARE READING
Something's else // Taekook fanfiction //
FanfictionKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.