Taehyungin nk.
"Jimin et sit polta niitä!", kiljuin keittiöön, josta kuului epämääräistä poksahtelua. En luottanut Jiminin taitoihin valmistaa popcornia.
"En, en!"
Jungkook naurahti, seuraten, kuinka selasin netflix elokuvia läpi nopeaan tahtiin.
"Katotaan toi, se on tosi hyvä! Katottiin se joskus aikaa sitten Taeminin ja Hobin kanssa", äkisti taaksemme ilmestynyt Jimin hihkui.
Jungkook säpsähti ja naurahti sitten:
"Okei""Jumalauta Jimin, vahdi niitä poppareita!"
Jimim kiljaisi ja ryntäsi keittiöön. Kuului kuinka mikro avattiin ja sitten iloinen hihkaisu:
"En polttanut!"Sitten kuului juoksuaskeleita ja pian jimin olikin hypännyt sohvan selkänojan ylitse istumaan vierelleni. Jungkook istui toisella puolellani.
Jimin oli jättänyt popcornit avaamattoman paparipussiin, joten luojan kiitos ne eivät levinneet ympäri olohuonetta.
-
Elokuvan loppuun mennessä Jungkook oli nukahtanut pää sylissäni ja Jimin makasi lattialla Tannien kanssa. Lopputekstien välkkyessä näytöllä yritin saada Jiminin huomiota, mutta selvisi, että hänkin oli onnistunut nukahtamaan
"Perhana"
Yeontan havahtui ääneeni ja nosti päätään katsoen suuntaani.
"Ei mitään"
~~~~~~~
Hemmetti, mulla ei oo enää mitään suunnitelmia tähän, motivaatiokin on jossai ihan muualla. Aikakaan ei tunnu enää riittävän jos pitäs muistaa nukkua ja muutenkin pitää itestä huolta joskus.
Näillä näkymin hiihtolomastakin on tulossa kiireinen, huomenna pitäs auttaa veljee pakkaamaan loput roinansa.
Maanantaina sitten autan muuttokuorman kanssa yms.
Sitten oonkin jo menossa kaverille (enkä aijo kirjottaa siellä, haluun viettää sen kans ihan rauhassa aikaa).
Ei mitää hajua mikä päivä oon taas kotona, ehkä keskiviikkona, ehkä sunnuntaina. En tiiä.
Eli lukuihin tulee taas tauko, en lupaa et kirjottaisin vaikka oliskin jossain välissä aikaa (sekin ylimääränen aika tulee luultavasti kulumaan univelkojen kans) .
Joten älkää luulko mun kuolleen, mulla on toiseen ficciin muutama luku valmiina joita voin tiputella, mut tähä ei oo mitää joten joo :)
No mut joo, hejdå
XOXO
Efheyu💛
ESTÁS LEYENDO
Something's else // Taekook fanfiction //
FanficKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.