vitun tonttu

423 32 43
                                    

Jungkookin nk. (ole hyvä Mysli)

Hörpin kaikessa rauhassa Jiminin tekemää sitruunateetä, toivoen, ettei hän ollut tunkenut sinne mitään teehen kuulumatonta.

Taehyung ja Jimin väittelivät siitä kumpi olisi nopeampi syömään kaksi kynttilää. En edes halunnut tietää miten aiheeseen oltiin päädytty, mutta olihan se nyt mielenkiintoinen keskustelu.

"Mä oon kyllä nopeempi. Jimin, oot nii pieni ettet sä ees osaa syödä", Taehyung nauroi, laskien sitten tyhjän teekuppinsa pöydälle.

"Tae, mä oon sua vanhempi!", Jimin parkaisi. Ennen, kuin kukaan ehti tekemään mitään oli hän kaatanut, onneksi jo hieman viilenneet, teensä nuoremman syliin.

Tae kirkaisi säikähtäneenä ja pian minun kädessäni nimenomaan olleen mukin sisältö oltiin kumottu Jiminin päälle.

Olin iloinen, etten ollut joutunut osalliseksi tuohon. En millään olisi jaksanit lähteä vaihtamaan vaatteitani.

"Saakelin Jimin! Mä oon ihan teessä!", nuorempi huusi, mutta repesi sitten nauramaan. Jiminkin alkoi nauramaan, minun ja Yeontanin katsoessa vierestä.

"Hulluja ne on", kuiskasin koiralle tahallisen kovaa. Räkättävä kaksikko vaikeni ja Taehyung nousi pelottavan hiljaa ylös.

Hän täytti lasin vedellä, tuli hieman lähemmäs mua ja nappasi ranteestani kiinni estäen pakoni. Aloin kiljua, saaden Yeontanin haukahtelemaan.

"Taehyung ei! Älä, älä, älä, ette te oo hulluja!"

Jimin nauroi takana ja selkeästi nautti kärsimyksestäni.

Sitten tajusinkin jo kylmän veden imeytyvän housujeni läpi ihollleni. Taehyung nauroi ja laski mukin pöydälle, Jimin tukehtui, enkä edes tiedä miten.

~~~~~~~~

Julkasempa nyt ku muistan :')

Mut mulla on ongelmia

Tai siis

Tunne

Haluun kotiin, mut helvetti täällähän mä olen. Makaan omassa sängyssäni,  pari kissaa seurana ja yliajattelen asioita.

no mut toivottavasti teil menee hyvi :)

XOXO

Efheyu💛

Something's else // Taekook fanfiction //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora