"Paska leffa!" Ilmoitin äänekkäästi heti, kun olimme päässeet elokuvasalista ulos. Jimin roikkui Taeminin kädessä luoden hänelle lämpimiä katseita.
Minuun Jimin kuitenkin katsoi kulmiaan kurtistaen, alkaen sitten puolustaa elokuvaa pitkällä saarnalla. Lopulta hän kääntyi nuorimmaisen puoleen, kysyen hänen mielipidettään elokuvasta. Jungkook oli tähän asti ollut hiljaa ja nytkin vain kohautti harteitaan mutisten jotakin puolueettomuudestaan.
Jimin pyöräytti silmiään, kun taas minä sain idean. Huomaamattomasti livahdin Jungkookin korvan juurelle ja tökkäsin häntä sormellani olkaan saadakseni pojan huomion.
"Tarjoon sulle kahvin jos myönnät et se oli huono." Kuiskaan vähällä nauraa. Jungkook katsoo minuun huvittuneena.
"Jos se noin tärkeetä on, niin toki. Mutta mä haluan kahvin jossain kahvilassa." Tämä virnuilee. Naurahdus karkaa suustani, oli meilläkin kunnon sopimukset.
"Okei."
Siirryin kauemmas Jungkookista, avaten elokuvateatterin suuren oven jotta pääsisimme ulos. Tosin en pitänyt sitä auki, kuin itselleni ja Jungkookille. Ilkeää. Tiedän.
"No totta puhuen...-" Jungkook aloitti kovaäänisesti kiinnittääkseen toisissaan roikkuvan kaksikon huomion. "-se elokuva oli huono."
Hymyilin tyytyväisenä, kun taas Jungkook piti rooliaan yllä, näyttäen päättäväiseltä.
Jimin puolestaan katseli nuorempaa ylidramaattisen järkyttyneenä.
"Miten kehtaat?" Blondi ulisi, tosin nauru kuului hänen äänestään läpi.
Taemin ja minä nauroimme, kuin hullut, kun taas Jungkook, sekä Jimin yrittivät parhaansa mukaan olla nauramatta. En kyllä tiedä vieläkään mitä hauskaa tilanteessa edes tosiaan oli.
-
"Mä muuten muistan sen kahvin!" Jungkook vannotti, ennen hissin ovien sulkeutumista. Naurahdin jatkaen matkaani kotiovelleni.
~~~~~~~~~~
Okei oonks normaali jos nauran sille ku mun veli pelaa & puhuu serkun kans samalla, ku mä meen juomaan ja sit mun veli alkaa raportoimaan sille serkulle kaikkee mitä mä teen. Tyyliin:
"bts faniki on hereillä vielä"
"Se tuli juomaan", "se katto bts videoo", "sil tuli jano ku se kattoo bts:ää", "no nyt se nauraa","Nyt se meinas kaatua"LMAO
XOXO
Efheyu💛
BINABASA MO ANG
Something's else // Taekook fanfiction //
FanfictionKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.