Pupun mä haluaisin

445 32 19
                                    

"Kissat on söpöjä. Mä haluun kissan." Jimin ilmoitti, katse kulkien ohitseni. Hörppäsin lämmintä kahviani, vastustaen kiusausta kääntyä katsomaan mitä vanhempi tuijotti. Periaatteessahan hän saattoi vain ajatuksissaan katsella vaikkapa kahvilan suuresta ikkunasta näkyviä puita.

Jimin otti kulauksen teestään ja siirsi katseensa muhun. Hän hymyili idioottimaisesti.

"Niin on. Mutta en mä siltikään kissaa ottais. Pupun mä haluaisin." Vastasin saaden lyhyemmän virnistämään.

"Hm, pupu vois olla sulle aika hyvä."

"No voi jumalauta. Mä haluaisin tavallisen pupun enkä mitään pevouksia mitä sä kumminki idiootti ajattelet!" Puolustauduin. Jiministä oli tullut viime aikoina todella ärsyttävä.

"Operaatio Tk edistyy..." Hän mumisi itsekseen. Pyöräytin silmiäni mielenosoituksellisesti. Idiootti mikä idiootti, ei kai hän sille mitääm voinut.

Sitten vanhempi jälleen katseli ohitseni. Tällä kertaa käännyin katsomaan ja näin naapurini Hoseokin, sekä erään tuttumme Taeminin. Kaksikko istuskeli suuren puun varjossa jutellen ja nauraen.

Kyllä ulkona muutakin oli, mutta tuttu kaksikko vain pisti silmään. Käännyin takaisin Jiminiin päin ja hän katsoi jälleen muhun.

"Mitä sä katoit tuolla ulkona?" Kysyin lopulta.

"Hoseokia ja Taeminia. Voitais käydä moikkaa niitä kunhan ollaan juotu?" Blondi ehdotti. Nyökkäsin. Taemin ja Hoseok ovat kumpikin mukavia tyyppejä, joten ei mulla ollut mitään, juttutuokiota heidän kanssaan, vastaan.

"Jes!"

Join nopeasti jo kylmenneen kahvini ja Jimin teki samoin teelleen. Nousimme sitten ylös ja suuntasimme ovelle.

"Taemin!" Jimin huudahti iloisesti vilkuttaen. Miehenalku kääntyi meihin päin ja hymyili Jiminin nähdessään. Hän vilkutti takaisin ja viittoi meitä luoksensa.

Hoseok hymyili aurinkoisesti meidät huomatessaan.

Jimin hyppelehti kaksikon luokse ja pysähtyi sitten Hoseokin, sekä Taeminin luokse. Seurasin perässä Jiminin jo selostaessa Taeminille tutustumistaan Jungkookin kanssa. Hoseok kuunteli vieressä huvittuneena.

"Hobi, sähän tunnet Jungkookin, eikö?" Jimin kysyi yllättäen, katse siirtyen punatukkaiseen Hoseokiin, joka nyökytteli -jälleen- hymyillen. "Miten te tutustuitte?"

"Hmm... Me tutustuttiin kuus vuotta sitten... Sokkotreffeillä." Punatukkainen vastasi, kasvot hieman punertavina.

Mutta sitten hän lisäsi kiireesti:
"Mutta ei me olla mitään kaveruuta isompaa"

~~~~~~~~

Mua häirittee ku haluisin vettä, mut en voi mennä keittiöön ku mun veli pelaa olkkaris lmao (ei siinä mitää muute, mutku se puhuu jonku kans samalla :<)

XOXO

Efheyu💛

Something's else // Taekook fanfiction //Where stories live. Discover now