Ai katos moikkelis

530 33 22
                                    

Jätin älypuhelimen keittilnpöydälleni ja menin itse takaisin ikkunan ääreen. Taivas oli hämärtynyt ja kelloa katsomattakin tiesin, että viisarit osoittivat yli yhdeksää.
Jonkin viilettäessä jalkojeni juuressa kumarruin katsomaan lattialle ja erotin tumman karvapallon juoksemassa jalkojeni ympärillä. Kurotin kättäni ja nappasin koiran syliini.

"Tannie, tiedätkös ehkä mun pitäs käyttää sut nopeesti vielä ulkona. Mitäs sanoisit?" Jutustelin koiralle kantaessani sen eteiseen. Pujotin valjaat sen ylle ja suuntasimme rappukäytävään.

-

Aamun valjetessa jouduin miettimään ankarasti ennen, kuin sain aivoihini tiedon mikä viikonpäivä oli kyseessä. Torstai, ei paha. Heitin peiton jalkojeni päältä ja nousin vastahakoisesti ylös. Yeontan, joka oli siihen mennessä maannut rauhassa vierelläni, nousi ylös ja venytteli. Sitten se hypähti lattialle ja katosi avonaisesta ovesta keittiöön.

Katsoin parhaaksi pukea päälleni välittömästi ja toteutin aikeeni, jonka jälkeen laahustin keittiöön -olin kahvin tarpeessa. Kaikessa rauhassa laitoin kahvit keittymään ja ruokin sitten Tannieen. Vilkaisu kelloon osoitti, että aikaa ennen, kuin lähtisin koululle olisi puolisentoista tuntia. Nyökkäsin itsekseni ja istuuduin pöydän ääreen. Ulkoiluttaisin koiran kunhan olisin juonut kahvini ja se olisi syönyt. Kaadoin reilu puolikuppia kahvia ja sekaan maitoa, niin olin juonut sen useammam vuoden ajan enkä aikonut tapaani muuttaa. Valkomusta muki kädessäni matkustin sohvan nurkkaan ja painoin kaukosäätimellä television päälle. Ei sieltä yleensäkkään mitään hyödyllistä näkynyt, mutta jotain eloa asuntooni se toi.

Ohjelmat eivät poikenneet tavallisesta -joitakin saippuasarjoja, sekä uutisia. Valitsin vain jonkin sarjan mitä olin silloin tällöin epäaktiivisesti seurannut ja tunnustelin housujeni taskuja, en ollut ottanut puhelintani makkarista mukaani.
Nousin vaivalloisesti ylös ja varoin läikyttämästä juomaani, en halunnut sohvaani kahviläikkiä. Käväisin hakemassa puhelimeni yöpöydältäni ja huomioin ensiksi juuri tulleen viestin.

Jungkookie🐰🔥

Huomenia Taetae.

Hämmennyin, en pelkästään siksi, että nuori tiesi numeroni vaan myös, koska minulla oli tämä yhteystieto. En kai ollut huomannut sitä eilen?

Minä:

Ai katos moikkelis.

Minä:

Veikkaan, että oot Jungkook.

Jungkookie🐰🔥

Niinkö luulet? XD

Minä:

Hmh, lähen käyttään Tanniee.

Minä:

So, bye.

Jungkookie🐰🔥

Okok.

~~~~~~~

Hejssanmojssanmoikkelishei :3

Väsyttää.

Ei väsytä.

Väsyttää enempi.

HYVÄÄ YÖTÄ.

XOXO

Efheyu💛

Something's else // Taekook fanfiction //Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt