Ai SE Jeon?

739 47 29
                                    

Jisoo pujotti sormensa omieni lomaan. Hymy levisi kasvoilleni saaden mut vilkaisemaan tyttöön. Jisoo käveli rauhallisesti vierelläni vailla huolen häivääkään.

"Tehyung! Tae! Taetae! Taateli!" Huuto sai mut kääntymään ympäri ja tihrustamaan väkijoukon seasta huutajaa.

"Huoh... Taehyung... Äh, mikset sä pysähtyny heti?" Erittäin hengästynyt Jimin kysyi. Kuinkahan kauan nuorempi oli juossut perässäni?

"Sori Jimin. En kuullu sua" Sanoin pahoittelevana hymyillen. Nuorempi kohautti harteitaan ennen kuin veti henkeä puhuakseen.

"Niin, oli mulla asiaakin. Tiedätsä sen Min Yoongin? Joo tiiät. Niin se on taas joutunu oikeuteen! Jep-" Jimin selitti yhteen pötköön nyökyttäen kiivaasti päätään. "-Se oli kuulemma ahistellu jotaa lukiolaista jätkää"

Olin hetken hiljaa miettien tilannetta Yoongin kannalta. Olin ehkä vaihtanut toisinaan kyseisen pojan kanssa muutaman sanan, mutta ei sitä mitenkään tuntemiseksi voisi sanoa. Ennemminkin tiesin hänen nimensä ja maineensa. Poika oli jokseenkin epämiellyttävä. Oli hänellä toki ystäviäkin. Esimerkiksi naapurini Jung Hoseok ja Kim Namjoon. Namjoonin tunsin parhaiten sillä hän oli hyvän ystäväni, Seokjinin joka kavereiden kesken äitinä tunnettiin, poikaystävä joka näytti naamaansa toisinaan meillekkin. Ihan kiva tyyppi, mutta turhan vakava.

"Tiiätsä mitään nimiä, tai ketä se on ahistellu?" kysyin ihan vaan silkasta uteliaisuudesta.

"Joku Jeon... Ehkä Jeon Jun... -"

"Jeon Jungkook!" Jisoo puuttui keskusteluun. "Jungkook on kiva tyyppi. Sellanen perus lukiolainen." Tyttö sanoi hymyillen.

"Hetkonen... Onks se se? Niiko, just se? Se se? Ai SE Jeon?" Kysyin. Tiedän sana "se" toistui useammankin kerran, mutta en keksinyt kuvaavia sanoja, joten se sai riittää.

"Joo, just se se Jeon" Tyttöystäväni ilmeisesti käsitti erittäin kuvaavaa selostustani, kun taas Jimin näytti hämmentyneeltä.

~~~~~~

Okei varautukaa, näistä luvuista tulee näin lyhyitä. Ainakin suurimmasta osasta. Heheh

XOXO

~Efheyu 💛

Something's else // Taekook fanfiction //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora