Huppari

515 36 80
                                    

Elokuvaillan jälkeen Jiminin operaatio 'TK' oli edistynyt hurjasti. Jimin oli seurannut sivusta (ja tarpeen mukaan auttanutkin hieman), kuinka Taehyung, sekä Jungkook lähenivät keskenään. Jimin oli myös lyönyt vetoa Hoseokin ja Taeminin kanssa siitä kumpi olisi top. Kolmikko ei ollut aivan varma miten he saisuvat asian lopulta selville, mutta ei se vedonlyöntiä estänyt.

"Mutta kyllä mä jotenkin saan tietää", oli Jimin vakuutellut ylpeästi. Hoseok oli revennyt nauramaan ja vastannut itsevarmana:

"Ei sun tarvi asiaa selvittää, me kaikki tiedetään jo, että Kook on top. Ihan selvä juttu!"

Jiminin muistellessa tuota väittelyä hän hymyili huvittuneena; se oli harvinaisen turha, mutta huvittava keskustelu. Ja heidän perustelunsa olivat kaikin puolin suorastaan naurettavan typeriä .

Esimerkiksi Taemin oli ehdottanut:
"Minkä väriset hiukset Taehyung luonnostaan omistaa? Jos sillä on tummemmat hiukset, kuin Jungkookilla, se on bottom!"

Silloin oli koko kolmikko alkanut nauramaan luvattomankin äänekkäästi. Kyllä he kaikki tiesivät, ettei hiustenväri vaikuttanut asiaan millään tavalla.

-

"Jimiiiin! Hoi, Jiiiimiiiiin!"

"Turpa kiinni aasi, se varmaan nukkuu, kuten mäkin haluaisin tähän aikaan."

Jimin hämmentyi herätessään sohvaltaan, eteisestä kuuluvaan puheeseen. Kuului myös takin kahinaa ja kuinka joku askelsi määrätietoisesti olohuonetta kohti

"Mä kyllä tiedän Jiminin, jos se ois nukkunu, se olis herännyt viimeistään, kun te metelöitte!"

Lyhyt blondi nousi nopeasti jalkeille, mikä torikokous hänen kotonaan oltiin järjestämässä? Hetkessä seinän takaa pilkisti tuttu tummahiuksinen poika. Sitten toinen, jonka maitokahvin väriset hiukset olivat haalistuneet lähemmäs hänen omaa väriään ja päässeet kasvamaan turhankin pitkiksi. Kolmas vieras hymyili kohteliaasti, hypistellen paidanreunustaan.

"Mähän sanoin!" Taehyung kiljaisi astuen kokonaan Jiminin näkyviin. Jungkook ja Taemin jäivät hieman hämillään paikoilleen. "Jimin! Rakas kääpiöni, mikset sä ole vastannut mun viesteihin?"

Jimin kohautti harteitaan, oikeastaan hän oli mykistänyt kaikki yhteystietonsa paitsi Hoseokin ja Taeminin, sillä opiskelukiireet veivät aikaa ja niihin piti keskittyä. Ehkei sekään ollut kunnollinen syy, mutta niin hän vakuutteli itselleen.

Blondi haroi hiuksiaan ja kävi katseellaan läpi Jungkookin sekä Taemininkin. Hän oli jo keskittymäisillään muihin asioihin, mutta jokin kiinnitti hänen huomionsa. Jungkookilla oli yllään harmaa huppari, jonka selkämyksessä oli mustaa kuviota. Vaatekappaleessa ei ollut mitään vikaa, mutta huomioinnin arvoinen asia oli se, että Jimin oli nähnyt samaisen hupparin monia kertoja, penkoessaan Taehyungin vaatekaappia.

~
~~~~~~~

Tää on pelottavaa julkasta, viime kerrasta onkin jo aikaa :D, hups ? Anteeks :( NOMUT HYVÄSTI

Eikusiiss näkemiin :))

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: May 05, 2020 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Something's else // Taekook fanfiction //Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt