Kotimatkan aikana laitoin Jiminille viestin, että hän ja Jungkook voisivat jo mennä minun asuntooni. Jiminille olin luovuttanut heti muutettuani asuntoni toisen avaimen, jotta hän tarvittaessa pääsisi sisään - ja minä myös, mikäli unohtaisin oman avaimeni. Tosin minulle myöskin selvisi, että tällä kertaa pojat olivatkin jo jääneet minun kotiini. Jimin sanoi viestissään, että eivät he kehdanneet jättää Yeontania yksin.
Kerrostalojen siluetit muodostuivat jo hämärtynyttä taivasta vasten korkeina ja tutun rakennuksen, toisen kerroksen tutusta ikkunasta näin kaksi poikaa, joista lyhyempi piti sylissään pientä pörröistä otusta. Hymyilin itsekseni, sekä säikähdin hieman, kun tiirailemani ikkunan takana Jungkook vilkutti. Jiminkin tuli Yeontanin kanssa ikkunan äärelle ja heilautti kättään.
Vilkutin takaisin laskien sitten katseeni asfalttiin. Avasin oven rappukäytävään ja livahdin hieman ulkoilmaa lämpimämpään käytävään. Valitsin varmaankin ensimmäistä kertaa koskaan portaat hissin sijaan.
Kiipesin jyrkkiä portaita kotiini asti ja lopulta avasin oven hiljaa, tosin hiljaisuus oli turhaa, sillä Jimin oli vaanimassa oven takana.
"No, oliko mukava kävelyretki? Mun mielestä oisit voinu ottaa Tannien mukaan." Jimin sanoi katsoen koiraa, joka oli juossut luokseni iloisesti hypellen ja häntää heilautellen.
"Hmh, no jaa." mutisin kumartuen rapsuttamaan Yeontania. Huomion samalla, että Jungkook nojaili seinään ja katseli koiraani.
"Mitäs te teitte sillä aikaa, kun mä olin ulkona?" Utelin kääntäen huomion kätevästi pois itsestäni.
"Ei mitään erityistä, käytiin sun ruokavarastot läpi." Jimin vastasi viattomasti. Jungkook virnisti.
"Löydettiin sun pakastimesta epäilyttävän näkösiä rasioita." nuorempi pojista totesi. Kävin mielessäni läpi pakastimeni sisältöä miettien mitä epäilyttävää siellä oli.
"Meinaatko niitä kolmea rasiaa missä oli jotain vihreetä?" kysyin kohottaen kulmiani.
"Joo, sellasta vähän homeen sävystä"
"Hernekeittoa" totesin. Jimin repesi nauramaan ja yritti saada sanottua jotakin. Hän ei onnistunut, joten Jungkook otti asian hoitaakseen.
"Miks sulla on hernekeittoa pakastimessa?"
"Äiti joskus anto mulle sitä iha liikaa, joten aattelin säilyttää laiskuuden varalle." Selitin, parhaani mukaan naama peruslukemilla.
"Seeeelvä, mun ja Jiminin arvaukset meni vähän tota... Väärin." Jungkook virnuili. Katsoin poikia kummissani, mitä helvettiä he sekoilivat?
"Mitä te sitten arvasitte?"
"Et se ois sun vihreetä mäl-" Jimin aloitti, mutta Jungkook läpsäisi kätensä hänen suulleen.
"Tota jäätyneeks ruohokermavaahoks me sitä veikattiin, ehehe" Jungkook selitti nopeasti.
"Jaa, haluanko mä sitten tietää mitäs Jimppa oli sanomassa?"
"Et!"
"Ahaa. En mä ehkä tosiaan haluakkaan."
~~~~~~~
XOXO
Efheyu💛
YOU ARE READING
Something's else // Taekook fanfiction //
FanfictionKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.