"Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi!"
Laatikot olivat tipahtaneet maahan ja mahdollisesti ruskeat silmät katsoivat suoraan muhun. Ähkäisten nousin seisomaan ja tuijotin ehkä, hieman, ärtyneenä mua varmasti nuorempaa, tai nuoremmalta näyttävää, poikaa joka katseli mua takaisin. Hänen ilmeensä oli kuitenkin pahoitteleva.
"Anteeks tosi paljon! Ei kai sattunu pahemmin?" nuorukainen kysyi lopulta katkaisten hiljaisuuden.
Pudistin päätäni ottaen sitten roskapussin käteeni.
Sitten ojensin toisen käteni kätelläkseni brunettea."Kim Taehyung" Esittäydyin ehkä vähän virallisesti, kun toinen vastasi kättelyyni.
Aluksi poika vain hymähti hiljaa, mutta kun huomautin, että olisi kohteliasta esittäytyä itsekin, tämä laski katseensa maahan ja sanoi:"Jeon Jungkook"
Hetken alkushokin jälkeen nyökkäsin hymyillen ja otin pari askelta hissistä kauemmas. Olin noussut jo ulos hissistä etten turhaan ramppaisi ylös alas. Jungkook livahti melkein sulkeutuvista ovista hissiin ja vilkutti ujosti.
"Jos sopii, tuu anteeks pyyntö-teelle tänään myöhemmin. Asun kolmannessa kerroksessa, numero on 27!" Tämä huikkasi sulkeutuvien ovien raosta juuri ennen, kuin ne sulkeutuivat.
Hymähdin hiljaa vieden roskapussin roskakatokseen. Jäin pohtimaan Jungkookin tarjousta päättäen kuitenkin mennä. Epäilin kuitenkin tuon talon järjestystä, eihän tuo ollut paljoa voinut keretä järjestellä.
Kävin nopeasti kotona siistimässä vaalean kahvin värisiksi värjättyä kuontaloani ja tyydyin sitten lähtemään kerrosta alemmas.
Etsin katseellani numeroa 27 ja luettelin mielessäni käytävän toisella sivulla olevia numeroita. 24, 25, 26, 27!
Koputin oveen nopeasti ja Jungkook tulikin avaamaan miltei heti. Hän päästi mut sisälle kotiinsa ja kävi laittamassa veden vedenkeittimeen."Sori, mä en oo näitä pikkurojuja kerinnyt vielä järjestellä" Jungkook hymähti huomatessaan katseeni liikkuneen nurkassa lojuviin pahvilaatikoihin. Nyökkäsin vaitonaisena ja pohdin milloinhan tuo oli muut tavaransa tuonut. Siis kuten Tv:n, sohvan, pöydän ja oletettavasti sängyn.
Silmiini pisti yllättävän siistit värivalinnat. Suurin osa oli valkoista tai vaalean harmaata, mutta myös mustaa ja joissain määrin beigeä löytyi myös."Sain avaimet toissapäivänä ja oon nyt eilisen raahaillu näitä mun tavaroita tänne. Suurimmat ja tärkemmät tavarat oon jo järjestelly parin kaverin avustuksella. Muut saa oottaa sitä, että jaksan niihin koskea" Jungkook sanahti kuin ajatukseni lukien. Aloin vähitellen pohtia keitä nämä kaverit olivat. Tunsinko heidät? Hiljalleen ajatukseni lipuivat Yoongiin ja siihen mitä hän oli Jungkookille tehnyt. Jotenkin Jungkookista aisitikin sen, mutta en osaa paremmin selittää.
~~~~~~~~
Okei lupasin tänäänkin eräälle ihmiselle uutta lukua, vaikka se ei tätä lupausta välttis ees muista XD
XOXO
Efheyu💛
DU LIEST GERADE
Something's else // Taekook fanfiction //
FanfictionKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.