Avasin asuntoni oven, jolloin Jimin työntyi ensimmäisenä silsälle, kuin omaan kotiinsa saapuisi. Jungkook tuli perässäni ja sulki oven.
Sillä aikaa, kun minä ja Jungkook olimme eteisessä ottamassa kenkiä pois Jimin oli jo mennyt keittiöön ja oli tutkimassa jääkaappiani.
"Taehyung! Miks sulla ei oo ruokaa? Ja nyt tarkotan jotakin muuta, kun mikropizzaa!" Jimin huudahti. Kuulin kuinka hän sulki oven ja asteli olohuoneeseen. Jungkook ja minä seurasimme perässä.
"Tannieeee!" Tervehdin koiraani, joka innoissaan oli Jiminin kimpussa. Sitten se huomioi Jungkookin ja meni haistelemaan tätä.
"Se taitaa pitää susta, Kookie." Sanoin hymyillen. Jimin virnuili jälleen. Miksi? Mullahan oli tyttöystävä ellei hän muistanut. Ja kyllähän mä hänellekin lempinimä keksin.
"Kookie, hm?" poika sanahti ja kiinnitti huomionsa sitten Jungkookiin, joka hymyili pupumaisesti. "Söpöä" Jimin kuiskasi sitten miltei äänettömästi. Loin häneen murhaavan vilkaisun ja vastaukseksi sain vain ylimielisen virneen.
"Mun mielestä se on hauska." äänettömän tappelumme huomannut Jungkookie sanahti. Jungkookie. Oho.
"Sitten jos Jungkook on kookie, taikka Jungkookie, sä oot Teahyung." Jimin sanoi reveten hillittömäön nauruun. Pyöräytin silmiäni, mutta siitä huolimatta virne kohosi kasvoilleni. Kookiekin naurahti, mutta Jimin kieriskeli lattialla ja kikatteli menemään.
~~~~~~
Okei mun oli pakko. Inspiroiduin maanantain kuviksen tunnista...
Tota mua ärsyttää ku en voinu tunkia Min Sugaria tähän xdd
Mut oikeesti, onks jotain parempaa ku:
Min Sugar
Hobi water
TeahyungMut jungkookie ei oo hauska 3: se on vaan söpö.
Okei sEnD hElP
XOXO
Efheyu 💛
ESTÁS LEYENDO
Something's else // Taekook fanfiction //
FanficKim Taehyung. 22-vuotias opiskelija Etelä-Koreassa on suhteessa kuvan kauniin Kim Jisoon kanssa. Taehyung ei kuitenkaan tunne olevansa onnellinen. Hän kaipaa jotakin muuta.