Sitruunateen paluu

412 30 38
                                    

Jungkook nk.

"Tae saatana! Mun vaatteet on ihan paskassa!", Jimin kiljui.

Taehyung hymyili omahyväisesti.

"Itseppäs murtauduit mun kotiin. "

Jimim esitti tiukkoja vastaväitteitä joiden mukaan hänellä oli oikeus mennä Taehyungin kotiin jos vain halusi. Itse kumarruin hiljaa silittämään Tannien turkkia. Koira viiletti jaloissani pöydän alla.

En oikeastaan välittänyt osallistua typeriin väittelyihin, joista ei edes hyötynyt mitään. Pidin kuitenkin siitä, että pystyin vain kuunnella Jiminin ja Taehyungin leikkimielistä riitelyä.

"Okei okei, mutta nyt mä haluan teetää! Kook, eikö vain, että säkin tykkäät teestä? Taehyung mainitsi sen joskus. Se puhuu susta niin paljon, kun ollaan kahdestaan, mutta älä Jungkookie huoli. Sun ihanuuttas se Tae vaan ylist-", Jimin selitti innoissaan. Kuitenkin Taehyungin murhaava katse sai hänetkin vaikenemaan.

"Joo, tota mä teenkin vaan sen teen"

Jimin kääntyi selin meihin ja alkoo häärätä ystävänsä kotona, kuin omassaan.

"Kook kelpaako sitruunatee?"

Nyökkäsin. Sitruunateestä tuli aina mieleen se ensimmäinen kerta, kun tapasimme, Taen kanssa kunnolla. Muisto sai minutkin hymyilemään.

~~~~~~

Joo anteeks tästä super lyhyestä luvusta.

Oon kuitenki nii hidas kirjottaan, eikä mulla oikeen riitä taidot tasapainottamaan arkea mitenkään järkevästi, että aikaa jäisi enempiki kirjoittamiselle.

Anteeks!

Mutta yritän taas alkaa kirjottaan vähän aktiivisemmin.

Nomutta

Enempää höpisemättä jätän teidät rauhaan ja häivyn juomaan vaivalla keittämäni kahvit.

hYvÄsTi

XOXO

Efheyu💛

Something's else // Taekook fanfiction //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora